A magyar luxus divatipar e-kereskedelmi és fenntarthatósági szempontok szerint

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Tóth Blanka
Other Authors: Hrankai-Hajdú Noémi
Jäckel Dr. Katalin
Format: Thesis
Kulcsszavak:7P modell
divat
elektronikus kereskedelem - online kereskedelem
fenntarthatóság
luxus
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/44030

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg44030
005 20230420135841.0
008 230420suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Tóth Blanka 
245 1 2 |a A magyar luxus divatipar e-kereskedelmi és fenntarthatósági szempontok szerint  |c Tóth Blanka  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Napjainkban az élet minden területe elképzelhetetlennek tűnik az Internet jelenléte nélkül, efelől a kereskedelem sem maradhat el. A vállalkozások működéséhez is nagyban hozzájárul az online térhódítás, kivétel a magyar luxus divatipar. Ebből a szempontból különleges a divatiparnak ezen szegmense hazánkban, mivel a személyes vásárlást preferálják a fogyasztók. Szakdolgozatomban erre a meghökkentő tényre kutattam a válaszokat. Emellett betekintést nyerhetünk a fenntarthatósági kérdésekbe, melyek egyre nagyobb teret hódítanak. A témákat különböző elemzési modellek segítségével járom körbe, majd kvalitatív és kvantitatív kutatással vizsgálom. 
695 |a 7P modell 
695 |a divat 
695 |a elektronikus kereskedelem - online kereskedelem 
695 |a fenntarthatóság 
695 |a luxus 
700 1 |a Hrankai-Hajdú Noémi  |e ths 
700 1 |a Jäckel Dr. Katalin  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44030/1/Szakdolgozat%205%20j%C3%B3.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44030/2/T%C3%B3th%20Blanka%20k%C3%BCls%C5%91%20b%C3%ADr%C3%A1lat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44030/3/T%C3%B3th%20Blanka%20ISNH1T.pdf  |z Dokumentum-elérés