Hilltop borászat hazai marketingjének elemzése
Elmentve itt :
Szerző: | Varga Ágnes Katalin |
---|---|
További közreműködők: |
Papp-Váry Dr. Árpád Ferenc
Totth Dr. Gedeon |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | bormarketing borturizmus Hilltop borászat marketing Social media |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/44033 |
Hasonló tételek
A Dulicz borászat marketingstratégiája
: Horváth Anna
: Horváth Anna
A Metro áruház marketingjének bemutatása és elemzése
: Budai Bálint
: Budai Bálint
A Cloudcomfort online marketingjének vizsgálata
: Süli-Csontos Adél Kata
: Süli-Csontos Adél Kata
A Lauritzen Instore Holding Zrt. BTL marketingjének elemzése
: Kedves Adrienn
: Kedves Adrienn
Egy magyar borászat története- A Nyakas Pincészet sikere
: Nagy Ágnes
: Nagy Ágnes
Szolgáltatásmarketing a Hilltop Logisztikai Szolgáltató és Kereskedelmi Kft. szemszögéből
: Hartai Zsombor Tamás
: Hartai Zsombor Tamás
Az Intrum Zrt. marketingjének kiemelt területei
: Krupánszky Eszter
: Krupánszky Eszter
A Next Level cég online marketingjének elemzése és bemutatása
: Tóth Dóra Csenge
: Tóth Dóra Csenge
Saját borászat felépítésének marketing stratégiája Vörösberényben
: Sötét Réka
: Sötét Réka
Hungarian Wine Export - A Trade Deal between Hilltop PLC. and Finland
: Lehóczky Éva Sára
: Lehóczky Éva Sára
A Bock borászat és gasztronómiai tevékenység bemutatása és elemzése
: Kerezsi Dóra
: Kerezsi Dóra
A bormarketing vizsgálata, és a Lajkó Borászat marketing elemzése
: Hajdu Dávid Mihály
: Hajdu Dávid Mihály
A Spotify content marketingjének innovációi és hatása
: Tóth Bernadett Beáta
: Tóth Bernadett Beáta
A cégcsoport online marketingjének hatása a logisztikára
: Veszner Dávid
: Veszner Dávid
Fuvarfeladatot követő okmánykezelés és okmánymegőrzés a Hilltop Logisztikai Kft. szemszögén keresztül
: Zsoldos Gergő
: Zsoldos Gergő
A dm Drogerie Markt Kft. online marketingjének és applikációjának elemzése
: Szeles Dorottya Ilona
: Szeles Dorottya Ilona
ÚJDONSÁGOK ÉS TRENDEK A SZÁLLODA ONLINE MARKETINGJÉNEK ÜZEMELTETÉSÉBEN
: Tuncsik Amanda
: Tuncsik Amanda
A természetvédelmi területek látogatói marketingjének teljesítmény- és hatásvizsgálata.
: Kenéz Timea
: Kenéz Timea
A zeneipar marketingjének fejlődése a social media hatására
: Mesa-Mayo Gábor
: Mesa-Mayo Gábor
A nemzetközi közúti szállítmányozás és trendjeinek bemutatása a Hilltop Logisztikai Kft. példáján keresztül
: Szabó Mariann
: Szabó Mariann
Hilltop Neszmély Zrt. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése több év beszámolója alapján
: Eipl Debóra
: Eipl Debóra
A 89.5 Music FM bemutatása, Facebook marketingjének elemzése, illetve hatásának vizsgálata
: Czabányi Enikő
: Czabányi Enikő
A Gróf Buttler Borászat új "GB" termékcsaládjának piaci bevezetése
: Mály Balázs
: Mály Balázs
A változás és projektek menedzselése egy borászat gyakorlatán keresztül.
: Kiss Levente
: Kiss Levente
Borászat kicsit násképpen gazdasági szemmel, egy borászati céggel alátámasztva
: Pintér András
: Pintér András
A Sauska Borászat, mint a Villányi Borvidék meghatározó borászatának marketing szemléletű elemzése
: Opauszki Viktória
: Opauszki Viktória
A közösségi média szerepe a magyar turizmusban a Hilltop Borbirtok és Étterem példáján vizsgálva
: Gál Barbara
: Gál Barbara
Erste Bank Hungary Zrt. kommunikációs tevékenységének, ügyfélkapcsolatának és marketingjének elemzése és fejlesztési lehetőségeinek bemutatása
: Franchi Ivan Dino
: Franchi Ivan Dino
Felhő alapú szolgáltatások marketingjének bemutatása a Microsoft Office 365 szolgáltatásán keresztül
: Téglás András
Megjelent: (2014)
: Téglás András
Megjelent: (2014)
A kisvállalkozás társadalmi beágyazottsága. Családi vállalkozás A Häremillen családi borászat bemutatása
: Orosz Henrietta
: Orosz Henrietta
A gazdasági társaságok sajátosságainak bemutatása egy vidéki borászat létrehozásának példáján keresztül
: Hajmási Ákos
: Hajmási Ákos
Figula és Konyári borászat bemutatása, összehasonlítása és kapcsolatuk a helyi turizmussal
: Sörös Maja
: Sörös Maja
Banki alkalmazások marketingjének hatása a fogyasztókra, fókuszban az Erste Bank George alkalmazása
: Magyarossy Fanni
: Magyarossy Fanni
Bormarketing- A közösségi média hatása a borfogyasztásra, a Rubin Borászat példáján keresztül.
: Márton Gabriella Andrea
: Márton Gabriella Andrea
A Kökény és Fia Családi Borászat, valamint a Kunsági borvidék ismertetése és népszerűsítése
: Bakos Csenge
: Bakos Csenge
Bor és a Balaton, avagy a borászat és a turizmus kapcsolata a Balatoni borrégióban
: Hoholczer Brigitta
: Hoholczer Brigitta
A Frittmann Borászat marketingstratégiájának és tevékenységének bemutatása-egy éves programjavaslat a járvány utáni időszakra
: Sándor Vanda Brigitta
: Sándor Vanda Brigitta
A magyar borászat jelene és jövője az Európai Unióban, a közös borpiaci reform tükrében
: Potocki Annamária
: Potocki Annamária
A hazai ásványvízpiac elemzése
: Sosity Boglárka
: Sosity Boglárka
Adóellenőrzés a hazai viszonylatban
: Ágoston Ágnes
: Ágoston Ágnes
Hasonló tételek
-
A Dulicz borászat marketingstratégiája
: Horváth Anna -
A Metro áruház marketingjének bemutatása és elemzése
: Budai Bálint -
A Cloudcomfort online marketingjének vizsgálata
: Süli-Csontos Adél Kata -
A Lauritzen Instore Holding Zrt. BTL marketingjének elemzése
: Kedves Adrienn -
Egy magyar borászat története- A Nyakas Pincészet sikere
: Nagy Ágnes