A Vilma-ház marketingstratégiájának vizsgálata és felépítése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Takács Lili
További közreműködők: Máté Dr. Zoltán
Spanics Ágnes
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:marketing
marketingstratégia
tájház
turizmusmarketing
Vilma-ház
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/44044

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg44044
005 20230420135911.0
008 230420suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Takács Lili 
245 1 2 |a A Vilma-ház marketingstratégiájának vizsgálata és felépítése  |c Takács Lili  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom során a Vilma-ház marketingstratégiáját vizsgálom és építem fel. Választásom azért esett erre a témára, mert érdekelt a marketingstratégia és szerettem volna mélyebben belátni. Ehhez olyan céget/ szolgáltatót szerettem volna választani, amely a közel áll hozzám. Az első fejezetben bemutatom, miért ezt a témát választottam és milyen eszközöket fogok használni. A második fejezetben bemutatom a témát, majd a harmadikban A Vilma-ház történetéről, működéséről és céljáról írok. A negyedik fejezetben elemzések segítségével feltárom a Tájház jelenlegi helyzetét. Az ötödik fejezetben gyakorlati kutatást végzek. A kutatások után javaslatokat fogalmazok meg. Végül összefoglalom szakdolgozatomat. 
695 |a marketing 
695 |a marketingstratégia 
695 |a tájház 
695 |a turizmusmarketing 
695 |a Vilma-ház 
700 1 |a Máté Dr. Zoltán  |e ths 
700 1 |a Spanics Ágnes  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44044/1/Tak%C3%A1cs%20Lili_szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44044/2/Tak%C3%A1cs%20Lili.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44044/3/Tak%C3%A1cs%20Lili%20szakdolgozati%20b%C3%ADr%C3%A1lat%2C%20Spanics%20%C3%81gnes.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44044/4/Tak%C3%A1cs%20Lili%20szakdolgozat%20b%C3%ADr%C3%A1l%C3%A1s%2C%20Spanics%20%C3%81gnes.pdf  |z Dokumentum-elérés