Milyen lehetőségeket rejt a közösségi háló az értékesítésben?

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Oroszi István
Other Authors: Gárdos András
Máté Dr. Zoltán
Format: Thesis
Kulcsszavak:digitális piacok
e-marketing - elektronikus marketing
internetmarketing
közösségi hálózatok
marketingkommunikáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/44048
Description
Abstract:A szakdolgozatomban azt mutatom be, hogy a közösségi hálóknak milyen fontos szerepe van az értékesítésben. Az internetnek az értékesítés szempontjából lényegesebb eseményeivel kezdtem. A kelet-ázsiai legmeghatározóbb közösségi oldalak bemutatása után, a Nyugati világ közösségi hálói következtek. Ezután a leghíresebb magyar fejlesztésű közösségi hálóval foglalkoztam, ahol az iWiW felemelkedését és bukását mutatom be. A következő rész a Google bemutatása és fontos lehetőségei a digitális életben. A szakdolgozat szempontjából fontos jogi gondolatok, azaz a vállalkozások jogi megközelítésből fejezet, majd ezután a közösségi hálók üzleti lehetőségei a gyakorlatban rész következett. A Facebook Business bemutatása után, mélyinterjú következett, melyben három különböző céget mutatok be közösségi hálón való aktivitás szempontjából. A szakmai és az eladói nézet után, a fogyasztói oldalt is megvizsgáltam egy kérdőív segítségével. A végét egy összefoglalással zártam.