A fogyasztói magatartás változása COVID-19 alatt

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Makány Berta
További közreműködők: Pőcze Balázs
Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fogyasztás
fogyasztói magatartás
koronavírus-járvány (COVID-19)
marketing
marketingeszközök
vásárlói magatartás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/44051

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg44051
005 20230420135938.0
008 230420suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Makány Berta 
245 1 2 |a A fogyasztói magatartás változása COVID-19 alatt  |c Makány Berta  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom megírása során a Covid-19 alatt kialakult vásárlói szokások mentesítését kutatom. Elsősorban azt, hogy változtak-e ezek a szokások és hogy azok megmaradtak-e a vírusfertőzőképességének csökkenése után vagy az új szokások csak addig tartottak-e ameddig tombolt a vírust. Ebben a kérdéskörben fontos az is, hogy vajon a fogyasztók észrevették-e vagy realizálták-e az efféle módosulásokat saját szokásaikban. Vajon más családok is úgy gondolkodnak, mint mi csökkentették a készpénzzel történő fizetések arányát és használtak inkább bankkártyát fizetéskor vagy esetlegesen az utalást választották? Fontos kérdés az is, hogy mennyire nőtt meg az internetes vásárlások aránya ez idő alatt. Vagy az online rendelések száma mennyire közelítette meg az eddigi karácsonyi és karácsonyi időszakra vonatkozó adatokat? A vírus ideje alatt sokszor alakultak ki félelemből és bizonytalanságból eredő pánikvásárlások amikor nagyméretű fejetlenség alakult ki sok ország számos boltjaiban. Az ilyen típusú vásárlások során és ez idő alatt mennyien voltak azok, akik felhalmoztak bármit is és ha halmoztak is fel mik voltak azok a fogyasztási cikkek és áruk, amiket sok esetben feleslegesen és nagy mennyiségben fel a háztartások polcaira. A pánikvásárlásokból adódóan és abból, hogy több árucikket is nagyon vásároltak meg több helyen is készlethiányt nyújtottak az egyes termékekből. Szakdolgozatomban erre is keresem a választ, hogy mennyien tapasztaltak olyat vagy kerültek olyan helyzetbe, 
695 |a fogyasztás 
695 |a fogyasztói magatartás 
695 |a koronavírus-járvány (COVID-19) 
695 |a marketing 
695 |a marketingeszközök 
695 |a vásárlói magatartás 
700 1 |a Pőcze Balázs  |e ths 
700 1 |a Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44051/1/A%20fogyaszt%C3%B3i%20magatart%C3%A1s%20v%C3%A1ltoz%C3%A1sa%20a%20COVID-19%20alatt.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44051/2/2022-12-16%2014.49.35.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44051/3/Mak%C3%A1ny%20Berta_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes%20%281%29.pdf  |z Dokumentum-elérés