A Szőke és Társai Kft. online és offline marketing tevékenységeinek bemutatása

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Merza Viktória
További közreműködők: Szabó Edit
Szőke-Kis Katalin
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:elektronikus kereskedelem - online kereskedelem
marketing
marketingeszközök
vállalati marketing
vállalkozás marketingstratégiája
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/44057
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatom témája a Szőke és Társai Kft. online és offline marketing tevékenységeinek bemutatása. A témaválasztásomat első sorban az inspirálta, hogy az egyetemi tanulmányaim befejezéséhez szükséges kötelező szakmai gyakorlatomat az adott vállalatnál töltöttem, mint marketing gyakornok. A cégnél eltöltött idő alatt számos új ismeretre tehettem szert és a gyakorlatban megtapasztalhattam az eddig elméletben tanultakat. Rálátást nyertem a vállalati döntések folyamataira és azok hatására, illetve megismerkedtem a kereskedelmi-, marketing tevékenységekkel és munkafolyamatokkal. Érzékeltem a jelenleg fennálló és mindenkit sújtó gazdasági válság hatásait „a vállalati mindennapokban”. A gyakorlat alatt részt vettem a marketing döntések tervezésében, kialakításában és kivitelezésében. Dolgozatomban az egyetemi tanulmányaim alatt elsajátított lexikális tudásomat és a gyakorlatban megszerzett tapasztalataimat összegezve fejtettem ki a vállalatra vonatkozóan.