A Szőke és Társai Kft. online és offline marketing tevékenységeinek bemutatása
Elmentve itt :
Szerző: | Merza Viktória |
---|---|
További közreműködők: |
Szabó Edit
Szőke-Kis Katalin |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | elektronikus kereskedelem - online kereskedelem marketing marketingeszközök vállalati marketing vállalkozás marketingstratégiája |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/44057 |
Hasonló tételek
A Horváth és Társai Kft. generációváltásának kihívásai
: Varga Vivien
: Varga Vivien
Online és offline marketing bemutatása a csipkevirág cégen keresztül
: Papp Janka Gréta
: Papp Janka Gréta
Fogászati marketing online és offline lehetőségei napjainkban
: Jónás Márton
: Jónás Márton
Dejmark Kft. áruforgalmi tevékenységeinek elemző bemutatása
: Tóth Gabriella
: Tóth Gabriella
A Magyar Éremkibocsátó Kft. marketing tevékenységeinek elemzése
: Bártfai Veronika
: Bártfai Veronika
Az online marketing szerepe a turisztikai vállalkozásoknál (online offline vállalkozásoknál)
: Kiss Dávid
: Kiss Dávid
Új kozmetikai termék bevezetésének online és offline marketing eszközei
: Kovács Ágnes
: Kovács Ágnes
A Vincotech Kft. beszerzési tevékenységeinek elemző bemutatása
: Schweininger Ádám
: Schweininger Ádám
A Zala-Feed Kft. és logisztikai tevékenységeinek bemutatása
: Boronyák Flóra
: Boronyák Flóra
Online és offline értékesítés a könyvpiacon
: Oroszvári Ádám
: Oroszvári Ádám
Egy offline cég online lehetőségei
: Joszevics Anita
: Joszevics Anita
Online és offline marketing tevékenységek bemutatása és hatékonyságának elemzése a Tracon Budapest Kft. példáján keresztül
: Györgyi Petra
: Györgyi Petra
Adidas offline és online marketingkommunikációs eszközei
: Molnár Péter Márk
: Molnár Péter Márk
A Xiaomi magyarországi képviselete által felhasznált online és offline marketing eszközök.
: Deli Réka
: Deli Réka
Online és offline marketing lehetőségek egy orvostechnológiai eszközöket forgalmazó cég esetében
: Paku Dénes
: Paku Dénes
Egy uszoda tevékenységeinek/szolgáltatásainak marketing tervének kialakítása
: Reé Evelin Éva
: Reé Evelin Éva
A Robert Bosch Kft. beruházásainak és a TMC tevékenységeinek bemutatása
: Király Zsófia
: Király Zsófia
Online és offline rendezvények összehasonlítása a koronavírus kapcsán
: Boda Fanni Eszter
: Boda Fanni Eszter
Web2.0 és az online, offline személyiség
: Turóczi Eszter
: Turóczi Eszter
Pursuing Customer Satisfaction in Offline and Online Pharmacies in Hungary
: Kuklis Attila
: Kuklis Attila
Online és offline kommunikációs tevékenység elemzése és bemutatása a Maternity Szülészeti- és Nőgyógyászati Magánklinika példáján keresztül
: Bedő Tamara Viktória
: Bedő Tamara Viktória
A Tatár Pékség Kft. kereskedelmi tevékenységeinek elemzése
: Balogh Olivér Attila
: Balogh Olivér Attila
Offline és online reklámeszközök szerepe a hazai sportrendezvények esetében
: Becze Fruzsina
: Becze Fruzsina
Online és offline vásárlási szokások a hazai lakosság körében
: Moldoványi Martin Sándor
: Moldoványi Martin Sándor
Az offline, az online és a hibrid rendezvények tendenciái
: Herceg Kitti
: Herceg Kitti
A Central Home online kommunikációs tevékenységeinek vizsgálata, javaslattétel a fejlesztésre
: Tordai Eleonóra
: Tordai Eleonóra
Fogyasztói preferenciák vizsgálata az online és offline tánctanfolyamok körében
: Kőrösi Dániel
: Kőrösi Dániel
Offline közösségi élet az online kapcsolatok világában Dabason
: Takács Lászlóné
: Takács Lászlóné
Az Éléskamra Étterem marketing tevékenységeinek vizsgálata a marketingmix elemeivel
: Tóth Lilla
: Tóth Lilla
A Sanoma kiadó online és offline női kiadványai Vízió a magazinok jövőjéről
: Bobor Petra
: Bobor Petra
A sportolók szabadidős tevékenységeinek vizsgálata
: Pavlovics Zsófia
: Pavlovics Zsófia
Konferenciák online, és offline térben való megvalósításának előnyei, hátrányai a pandémia okozta helyzetben
: Bottyán Viktória
: Bottyán Viktória
Zalaegerszeg városmarketing és vendéglátásmarketing tevékenységeinek vizsgálata
: Boronyák Dóra Emília
: Boronyák Dóra Emília
A Collection Of Style online jelenlétének hatása az online és offline vásárlási szokásokra.
: Tamás Balázs
: Tamás Balázs
Rendezvényszervezés és online eszközök elterjedése és befolyása az offline kommunikációra
: Szigeti Tamara
: Szigeti Tamara
Az online és offline közösségi élmény a Z generáció életében
: Hamvai Bertalan
: Hamvai Bertalan
Offline vagy Online? A multimédiás kommunikáció hatása a társadalomra
: Etentuk Anietie
: Etentuk Anietie
The impact of online and offline marketing communication tools in the context of media consumption changes due to Covid-19
: Nagy Rebeka
: Nagy Rebeka
Online-offline vásárlási szokások az élelmiszer kereskedelemben Fogyasztói preferenciák a járványhelyzet után
: Farouq Sadaf
: Farouq Sadaf
Egyetemista önkéntesek toborzása az EYOF-ra online és offline marketingeszközökkel
: Eisingerné Balassa Boglárka
Megjelent: (2019)
: Eisingerné Balassa Boglárka
Megjelent: (2019)
Hasonló tételek
-
A Horváth és Társai Kft. generációváltásának kihívásai
: Varga Vivien -
Online és offline marketing bemutatása a csipkevirág cégen keresztül
: Papp Janka Gréta -
Fogászati marketing online és offline lehetőségei napjainkban
: Jónás Márton -
Dejmark Kft. áruforgalmi tevékenységeinek elemző bemutatása
: Tóth Gabriella -
A Magyar Éremkibocsátó Kft. marketing tevékenységeinek elemzése
: Bártfai Veronika