Könyvpiaci vásárlói motiváció vizsgálata Meglévő és potenciális fogyasztói vélemények összehasonlítása egy magyar sikerszerző esetében
Saved in:
Main Author: | Szabó-Filep Rita Nikoletta |
---|---|
Other Authors: |
Bánhalmi Dr. Árpád
Grósz Dr. Péter |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | fogyasztói magatartás fogyasztói szokások könyv marketing vásárlás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/44073 |
Similar Items
Kiskereskedelmi üzletek összehasonlítása a fogyasztói vélemények tükrében
: Mundrucz Ráhel
: Mundrucz Ráhel
Gépi tanulás alkalmazása vásárlói vélemények szentimentjének elemzésére
: Tamásovics Zsombor
: Tamásovics Zsombor
A magyar könyvpiaci vállalatok jövedelmezőségi és hatékonysági mutatóinak módszertani elemzése
: Batki Barbara
: Batki Barbara
Otthoni, professzionális szépségápolási készülék piaci bevezetése és a vásárlói vélemények vizsgálata
: Tárczy Tünde Anita
: Tárczy Tünde Anita
Jelenlegi krízis helyzetben(2020 Covid19idején) a kisvállalkozások kommunikációja a meglévő ügyfeleikhez és a potenciális ügyfeleik eléréséhez, és támogatásához.
: Kovács Márk Győző
: Kovács Márk Győző
Az online fogyasztói vélemények hatása a turisztikai döntéshozatalra
: Abelovsky Erik
: Abelovsky Erik
A fogyasztói vélemények jelentősége az utazási szolgáltatások piacán
: Hüse Zoltán
: Hüse Zoltán
Számlázási modul kialakítása, beépítése meglévő információsrendszerbe
: Pető Kristóf Tamás
: Pető Kristóf Tamás
Szállítmánykezelő rendszer integrálása meglévő vállalatirányítási rendszerbe
: Kiss Nikolett
: Kiss Nikolett
Vác, mint potenciális kulturális desztináció
: Ménich Alexandra
: Ménich Alexandra
Automatizált sztenderd és grafikus jelentéskészítések meglévő adattárházból
: Fekete Gergő Jonatán
: Fekete Gergő Jonatán
NFT, a digitális jövő potenciális alapja
: Boronyák Márton
: Boronyák Márton
Egy működő vállalkozás új számlatükrének kialakítása és integrálása a meglévő vállalatirányítási rendszerébe
: Sinka-Majoros Rita
: Sinka-Majoros Rita
Magánorvosi rendelők online jelenléte. Az ideális honlap jellemzői a fogyasztói vélemények tükrében
: Kurdi Fanni
: Kurdi Fanni
Magyarország mint potenciális helyszín a nemzetközi esküvőpiacon
: Metykó Jenifer
: Metykó Jenifer
Online vélemények a konyhából a tányérig Hogyan formálják a fogyasztói döntéseket a vendéglátásban?
: Tóth Roland Olivér
: Tóth Roland Olivér
Vásárlói visszajelzések fajtái, jellemzői és hatékonyságai webáruházak esetében
: Földesi Levente
: Földesi Levente
Az élelmiszerek kettős minősége- fogyasztói vélemények és a jelenség lehetséges megjelenése a vendéglátásban
: Fuferenda Sejla Szonja
: Fuferenda Sejla Szonja
Internetes vendég vélemények hatása a housekeeping tevékenységére
: Vass Dóra
: Vass Dóra
A változatos eszközhasználat előnyei a coacheeban meglévő energiák mobilizálására
: Móráné Terjéki Éva Kinga
: Móráné Terjéki Éva Kinga
INTERNETES KERESKEDELEM BEVEZETÉSE ÉS ÜZEMELTETÉSE MEGLÉVŐ RAKTÁROZÁSI RENDSZER TÁMOGATÁSÁVAL
: Pillmann Attila
: Pillmann Attila
A fogyasztói és vásárlói magatartás trendjei
: Morvay Brigitta
: Morvay Brigitta
Magyarország és Ausztria élelmiszer-vásárlói magatartásának összehasonlítása
: Bakos Júlia Dorka
: Bakos Júlia Dorka
Greta Thuberg befolyása a világpolitikára magyar hallgatói vélemények feltárásán keresztül
: Pogácsás Péter
: Pogácsás Péter
Online vásárlói viselkedés vizsgálata a foodpanda (NetPincér) esetében
: Judák Petra
: Judák Petra
Új és meglévő Ügyfelekkel történő feladatok elvégzése, mint Hosting Operátor
: Bakó János
: Bakó János
Tokaj-Hegyalja régió meglévő egyházi kulturális örökségeire épülő vallási turizmusa
: Krakkai Alexandra
: Krakkai Alexandra
A Tokaji borok imázsa napjainkban a vélemények tükrében
: Buzai Éva
Published: (2013)
: Buzai Éva
Published: (2013)
„Akasztják a hóhért” – Hallgatói vélemények a duális képzésről
: Liber Evelin Fatime
: Liber Evelin Fatime
„Akasztják a hóhért” – Hallgatói vélemények a duális képzésről
: Liber Evelin Fatime
: Liber Evelin Fatime
Az ország-kép formálásának potenciális lehetőségei és elméleti keretei
: Petrov Nikolay
: Petrov Nikolay
Egy potenciális reklámfelület reklámhordozóvá fejlesztése az alternatív reklámfelületek piacán
: Horváth Balázs
: Horváth Balázs
Az autóvásárlás fogyasztói és vásárlói magatartásának trendjei
: Nagy Balázs Arnold
: Nagy Balázs Arnold
A magyar igazságügyi könyvszakértői vélemények bírósági befogadásának vizsgálata gépi tanuló algoritmussal
: Erdélyi Katalin, et al.
Published: (2023)
: Erdélyi Katalin, et al.
Published: (2023)
Fogyasztói-, illetve vásárlói magatartás vizsgálata feltáró fókuszcsoportos kutatás a fiatal egyetemisták körében
: Máté Zoltán, et al.
Published: (2023)
: Máté Zoltán, et al.
Published: (2023)
Munkavállalói motiváció az X és Z generációk esetében
: Polányi Petra
: Polányi Petra
A Transzatlanti Kereskedelmi és Beruházási Partnerség a vélemények tükrében
: László Zsófia
: László Zsófia
A számvitelről alkotott hallgatói vélemények – azok hatása az eredményekre
: Kardos Barbara, et al.
Published: (2014)
: Kardos Barbara, et al.
Published: (2014)
Autóvásárlási preferenciák Magyarországon, és vélemények az elektromos hajtásmóddal kapcsolatban.
: Mayer Rudolf
: Mayer Rudolf
Balaton turisztikai régió, a benne rejlő lehetőségek és potenciális növelhetőségek
: Balczer Ádám
: Balczer Ádám
Similar Items
-
Kiskereskedelmi üzletek összehasonlítása a fogyasztói vélemények tükrében
: Mundrucz Ráhel -
Gépi tanulás alkalmazása vásárlói vélemények szentimentjének elemzésére
: Tamásovics Zsombor -
A magyar könyvpiaci vállalatok jövedelmezőségi és hatékonysági mutatóinak módszertani elemzése
: Batki Barbara -
Otthoni, professzionális szépségápolási készülék piaci bevezetése és a vásárlói vélemények vizsgálata
: Tárczy Tünde Anita -
Jelenlegi krízis helyzetben(2020 Covid19idején) a kisvállalkozások kommunikációja a meglévő ügyfeleikhez és a potenciális ügyfeleik eléréséhez, és támogatásához.
: Kovács Márk Győző