Az Apple vásárlószerzésének és márkahűség kialakításának bemutatása az iPhone termékcsoporton keresztül. Mi az, amivel megfogja vásárlóit?

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bencsik Zita
További közreműködők: Szabóné Nagy Judit
Vajda Tímea
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:marketing
marketingstratégiák
márkahűség
márkastratégiák
technológia
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/44078
Leíró adatok
Kivonat:Az Apple egyik fő terméke által az iPhone készüléken keresztül mutatom be mivel éri el, hogy vásárlói akár a kétszeresét is kifizessék az iPhone készülékért más gyártók hasonló kategóriájú termékével szemben. Mivel tud ekkora hatást gyakorolni a vásárlóira. Mivel alakítja ki a márkahűséget. Mi az oka, hogy nem akarnak áttérni másik gyártóra a lényegesebb árkülönbözet ellenére. A brand hatás és életérzés mennyire befolyásolja a termékek megvásárlását a fogyasztók körében.