Az Apple vásárlószerzésének és márkahűség kialakításának bemutatása az iPhone termékcsoporton keresztül. Mi az, amivel megfogja vásárlóit?

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bencsik Zita
További közreműködők: Szabóné Nagy Judit
Vajda Tímea
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:marketing
marketingstratégiák
márkahűség
márkastratégiák
technológia
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/44078

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg44078
005 20230420140026.0
008 230420suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Bencsik Zita 
245 1 3 |a Az Apple vásárlószerzésének és márkahűség kialakításának bemutatása az iPhone termékcsoporton keresztül. Mi az, amivel megfogja vásárlóit?  |c Bencsik Zita  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Az Apple egyik fő terméke által az iPhone készüléken keresztül mutatom be mivel éri el, hogy vásárlói akár a kétszeresét is kifizessék az iPhone készülékért más gyártók hasonló kategóriájú termékével szemben. Mivel tud ekkora hatást gyakorolni a vásárlóira. Mivel alakítja ki a márkahűséget. Mi az oka, hogy nem akarnak áttérni másik gyártóra a lényegesebb árkülönbözet ellenére. A brand hatás és életérzés mennyire befolyásolja a termékek megvásárlását a fogyasztók körében. 
695 |a marketing 
695 |a marketingstratégiák 
695 |a márkahűség 
695 |a márkastratégiák 
695 |a technológia 
700 1 |a Szabóné Nagy Judit  |e ths 
700 1 |a Vajda Tímea  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44078/1/Bencsik%20Zita%20Szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44078/2/Bencsik%20Zita%202022%20decSZNJ.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44078/3/Bencsik%20Zita%20szakdolgozat%C3%A1nak%20k%C3%BCls%C3%B6%20b%C3%ADr%C3%A1lata.pdf  |z Dokumentum-elérés