Az Apple vásárlószerzésének és márkahűség kialakításának bemutatása az iPhone termékcsoporton keresztül. Mi az, amivel megfogja vásárlóit?
Saved in:
Main Author: | Bencsik Zita |
---|---|
Other Authors: |
Szabóné Nagy Judit
Vajda Tímea |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | marketing marketingstratégiák márkahűség márkastratégiák technológia |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/44078 |
Similar Items
Az iPhone felhasználók elégedettségének és lojalitásának vizsgálata
: Óvári Viktória Katalin
: Óvári Viktória Katalin
What factors lead to the successful marketing of iPhone applications?
: Bajor Dávid
: Bajor Dávid
Sikerül-e Steve Jobsnak elérni a 10 milliós iPhone eladást? szüksége van-e célja elérésében a magyar piacra
: Pajor Levente
: Pajor Levente
Az Apple-kultusz és ami mögötte van az iPhone fogyasztói megítélése
: Figusch Bianka
Published: (2013)
: Figusch Bianka
Published: (2013)
A márkahűség kialakításának eszközei a magyar lakosság körében, a vizsgált minta vonatkozásában
: Kohári Szimonetta
: Kohári Szimonetta
Aspects of Mobile Phone Purchase
: Fenyves Ádám Kristóf
: Fenyves Ádám Kristóf
Rabul ejtett fogyasztók, akik semmi pénzért nem hagynák el a börtönt - Márkahűség az Apple Inc. tekintetében
: Majoros Marcell Tamás
: Majoros Marcell Tamás
Egy multinacionális vállalat export tevékenységének bemutatása a magyarországi gyárban készülő termékcsoporton keresztül
: Sarang Zsuzsanna
: Sarang Zsuzsanna
Az Apple sikeressége avagy a nagy Apple leleplezés
: Lengyel Fruzsina
: Lengyel Fruzsina
Márkahűség a luxuskozmetikumok piacán
: Ughy Dóra
: Ughy Dóra
Az Apple írországi adóbotránya
: Horváth Bence Tamás
: Horváth Bence Tamás
The reasons leading to strategy switch of mobile phone brands Case of Nokia
: Bayramov Ramil
: Bayramov Ramil
Az Apple a XXI. században
: Mezei László
Published: (2014)
: Mezei László
Published: (2014)
Az Apple márkaismertsége és megítélése
: Töltési Judit
: Töltési Judit
Az Apple piaci pozíciójának elemzése
: Mlinkó Patrícia
: Mlinkó Patrícia
Az Apple marketingstratégiájának bemutatása Magyarországon
: Takács Dániel Patrik
: Takács Dániel Patrik
Digitális Marketing eszközök az iSTYLE példáján keresztül, márkahűség, fogyasztói döntéshozatal és személyre szabott hirdetések
: Balga Bence
: Balga Bence
A női fogyasztók és a márkahűség
: Margetics Marianna
: Margetics Marianna
A sales és a márkahűség kapcsolata
: Sebestyén Virág
: Sebestyén Virág
A New York Café fogyasztóinak márkahűsége
: Pasztosics Dóra
: Pasztosics Dóra
A rendíthetetlen Apple felhasználók
: Balatoni Abigél
: Balatoni Abigél
Az Apple gazdasági és informatikai elemzése
: Fajka Csaba
: Fajka Csaba
Az Apple inc. marketingkommunikációs stratégiájának elemzése
: Topor Gergely
: Topor Gergely
Márkahűség és elégedettség vizsgálata a hazai bankszektorban
: Bogya István
: Bogya István
A márkahűség hatása az autóiparban- az Alfa Romeo példáján keresztül
: Czikora Kristóf Máte
: Czikora Kristóf Máte
A fanatizmus nyomában Az Apple márka és a márkahűség jelenlétének a vizsgálata Iphone termékekkel kapcsolatban
: Oláh Kitti
: Oláh Kitti
Az Apple Pay bevezetése a magyarországi piacra
: Matheisz Márk
: Matheisz Márk
A luxusmárkák megítélése az Apple példáján keresztül
: Fazekas Vivien
: Fazekas Vivien
Az innováció szerepe az Apple Inc. márkaépítése során
: Pintér Ákos
: Pintér Ákos
A márkahűség szerepe és hatása a mobiltelefonok piacán
: Feodor Tamás Krisztián
: Feodor Tamás Krisztián
A márkázás és márkahűség szerepe a fogyasztói döntéshozatalban
: Szabó Csaba
: Szabó Csaba
PROJEKTMONITORING KIALAKÍTÁSÁNAK DILEMMÁI
: Nagy Lívia
: Nagy Lívia
Research on marketing risks and strategies of Huawei mobile phones in the European market during Covid-19
: Tian Miye
: Tian Miye
Márkák harca - Apple a mobilpiac ellen
: Demeter Ákos Kristóf
: Demeter Ákos Kristóf
Apple stratégiájának hatása a fogyasztók lojalitására
: Braun Barbara
: Braun Barbara
Steve Jobs és az Apple - hogyan váltak szeretetmárkává?
: Repka Eszter
Published: (2012)
: Repka Eszter
Published: (2012)
Az elektronikai értéklánc jellemzői, átalakulása az Apple példája alapján
: Dobos Anett
: Dobos Anett
A Chat GPT hatása az értékesítési folyamatokra; Tartalomgenerálás és Marketing az M.I. korában.
: Mulvai Celesztina
: Mulvai Celesztina
Trade marketing alkalmazása a márka, és a márkahűség kiépítésében
: Tok Annamária
: Tok Annamária
Márkahűség és fogyasztói magatartás vizsgálata az FMCG piac alternatív tejtermékeinek vonatkozásában
: Berecz Loretta
: Berecz Loretta
Similar Items
-
Az iPhone felhasználók elégedettségének és lojalitásának vizsgálata
: Óvári Viktória Katalin -
What factors lead to the successful marketing of iPhone applications?
: Bajor Dávid -
Sikerül-e Steve Jobsnak elérni a 10 milliós iPhone eladást? szüksége van-e célja elérésében a magyar piacra
: Pajor Levente -
Az Apple-kultusz és ami mögötte van az iPhone fogyasztói megítélése
: Figusch Bianka
Published: (2013) -
A márkahűség kialakításának eszközei a magyar lakosság körében, a vizsgált minta vonatkozásában
: Kohári Szimonetta