Az Academy Golf Budapest marketingstratégiájának elemzése a golf hazai megítélésének tükrében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Gólya Nikoletta
További közreműködők: Szántó dr Szilvia
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:golf
marketing
Academy Golf Budapest
marketingstratégia
golf megítélése
marketing elemzés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/4408

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg4408
005 20160127145425.0
008 151210suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Gólya Nikoletta 
245 1 3 |a Az Academy Golf Budapest marketingstratégiájának elemzése a golf hazai megítélésének tükrében  |c Gólya Nikoletta  |h [elektronikus dokumentum] 
246 1 1 |a Az Academy Golf Budapest marketingstratégiájának elemzése a golf hazai megítélésének tükrében 
695 |a golf 
695 |a marketing 
695 |a Academy Golf Budapest 
695 |a marketingstratégia  
695 |a golf megítélése 
695 |a marketing elemzés 
700 1 |a Szántó dr Szilvia  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/4408/1/SZAKDOLGOZAT_v2.pdf  |z Dokumentum-elérés