A fogyasztók edukálása a fenntartható divatról a YouTube platformon

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Le Chi Bao
További közreműködők: Kovács Dr. Ildikó
Pintér Mariann
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:divat
fast fashion
fenntarthatóság
közösségi média
sustainable fashion
youtube
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/44091
Leíró adatok
Kivonat:A jelenlegi divatipart az ún. „fast fashion” dominálja. A gyors divatról való lemondás és a fenntartható divat választása egy bonyolult folyamat. A fogyasztónak szembe kell néznie különböző akadályokkal, mint például az információ hiányával. A kutatás során kilenc fenntartható divat YouTube csatornának a videóit elemeztem. Az elemzések alapján arra jutottam, hogy a YouTube közösségi média platformon, az összetartó közösségnek és a tartalomgyártóknak köszönhetően a fogyasztók effektíven és szórakoztatóan tudnak tájékozódni a fenntartható divatról. Emellett az is kiderült, hogy elsősorban a gyors divattal kapcsolatos videók érdeklik. Arra szeretnének választ kapni, hogy mi az a gyors divat, milyen márkák számítanak annak és egyáltalán miben különbözik a fenntartható divattól.