A direkt foglalási mód népszerűsítésének lehetőségei a Thon Hotels szállodalánc brüsszeli egységein keresztül bemutatva
Saved in:
Main Author: | Mészáros Lili Vera |
---|---|
Other Authors: | Cservák Dr. György |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Direkt marketing direkt foglalás OTA Brüsszel Thon Hotels |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/4410 |
Similar Items
Zöld hotel működési lehetőségének bemutatása – a brüsszeli Thon Hotel EU példáján keresztül
: Bernert Réka
: Bernert Réka
Az emberi tényező fontossága a szállodaiparban, a vendégelégedettség és a szállodai gazdasági eredmény kapcsolata a Thon Hotels szállodalánc brüsszeli egységeinek példáján
: Engelbrecht Zsaklin
: Engelbrecht Zsaklin
A lovassport jelenlegi helyzete és népszerűsítésének lehetőségei a budapesti lakosság körében
: Győri Mária
: Győri Mária
Online marketing eszközök használata és jelentősége a Thon Hotel EU példáján keresztül
: Búza Blanka
: Búza Blanka
A Corporate Governance fejlődése nemzetközi szállodalánc példáján bemutatva
: Ricsóvári Márta
: Ricsóvári Márta
A kereskedelmi márka tendenciái és népszerűsítésének hazai gyakorlati eszközei
: MÜLLER NIKOLETT
: MÜLLER NIKOLETT
A részrakományos forgalomszervezési mód lebonyolítása
: Polics Éva
: Polics Éva
Új innovatív fizetési mód, a mobilfizetés
: Szekeres Nóra
: Szekeres Nóra
Danubius Hotel szállodalánc működése konkrét példákon keresztül
: Kokavecz Petra
: Kokavecz Petra
A lízing, mint finanszírozási mód A kisvállalatok lízinghez való viszonya
: Ficsor Alexandra Tünde
: Ficsor Alexandra Tünde
Számítógépes programok és foglalási rendszerek
: Bogda Edina
: Bogda Edina
Foglalási rendszerek a szállodaiparban Működés és problémák
: Boda Bíbor Fanni
: Boda Bíbor Fanni
Az AccorHotels szállodalánc Magyarországon előforduló brandjeinek összehasonlítása
: Dudás Málna
: Dudás Málna
A digitális marketing szerepe a szállodaiparban a Marriott szállodalánc példáján keresztül bemutatva
: Ferencz Melinda
: Ferencz Melinda
Az online foglalási rendszerek jelentősége napjainkban
: Nagy Nikolett
: Nagy Nikolett
Hotel*** Landgasthof zum Raben értékesítési részlegében dolgozók munkakörei, és az általuk használt felszolgálási mód.
: Bódi Alexandra
: Bódi Alexandra
Az OTA-s foglalások összehasonlítása az Up Hotel Budapest saját weblapos foglalási szokásaival
: Dankó Richárd
: Dankó Richárd
Az akkreditív, mint fizetési mód banki szemszögből való megközelítésben
: Marosvölgyi Katalin
: Marosvölgyi Katalin
A Danubius szállodalánc ügyfélélményének elemzése SWOT analízis segítségével.
: Mészáros Máté
: Mészáros Máté
Szálláshely foglalási szokások korosztály és nemzetiség szerint
: Mezei Andrea Imola
: Mezei Andrea Imola
Utazás foglalási változások az egyes generációk vonatkozásában
: Pop Kitti
: Pop Kitti
Az egyéni online foglalási rendszer helye a Rubin Wellness & Conference Hotel sales tevékenységében
: Pásztor Kinga
: Pásztor Kinga
Direkt és interaktív marketing
: Kónya Judit
: Kónya Judit
A Hotel City Inn vendégvéleményeinek elemzése a netnográfia segítségével az online foglalási rendszer alapján
: Hovanecz Kitti
: Hovanecz Kitti
Utazási, foglalási és tájékozódási szokások változása a turizmusban
: Orosz Gergely
: Orosz Gergely
A direkt marketing hitelessége napjainkban
: Bálint Noel Tamás
: Bálint Noel Tamás
Egy kisvállalkozás indításának feltételei a Mod-n-More Kft. példáján keresztül
: Csépányi Anett
: Csépányi Anett
Nemzetközi szállodalánc nemzetközi implentációja a piacion
: Versegi Viktória
: Versegi Viktória
Eventinfo.hu, direkt marketing az interneten
: Szkokán Amanda
: Szkokán Amanda
Az "okos" turista megjelenése és foglalási szokásainak elemzése a turizmusban
: Schmutzer Vivien Brigitta
: Schmutzer Vivien Brigitta
Foglalási szokások változása a Vaya Travel Utazási Iroda példáján keresztül
: Marlok Anikó
: Marlok Anikó
Az online marketing hatása a belföldi wellness szállodák foglalási szokásaira
: Pap Karolina
: Pap Karolina
A TMC Europe (Robert Bosch Kft.) fuvarszervezési gyakorlatának vizsgálata közúti fuvarozási mód esetében
: Seres Levente
: Seres Levente
Munkaerő felvétel- és megtartás - Accor szállodalánc példája
: Dobány Klára
: Dobány Klára
Non profit szervezet direkt marketing akciójának elemzése
: Moharosné Bratek Szilvia
: Moharosné Bratek Szilvia
A direkt marketing eszközeinek értékelése és alkalmazása
: Bodorkós Krisztina
: Bodorkós Krisztina
A Megatool Kft. direkt értékesítési folyamatainak vizsgálata
: Osváth Dominik
: Osváth Dominik
A magyarországi Accor Hotels Zrt. szállodalánc budapesti szállodáinak válságkezelési stratégiájának vizsgálata a COVID-19 tükrében
: Radjenovic Katarina
: Radjenovic Katarina
Az Accor szállodalánc értékesítési munkájának bemutatása és elemzése
: Mikó Vivien
: Mikó Vivien
Fenntarthatóság a szállodaiparban - az Accor szállodalánc környezetvédelmi programja
: Magony Julianna
: Magony Julianna
Similar Items
-
Zöld hotel működési lehetőségének bemutatása – a brüsszeli Thon Hotel EU példáján keresztül
: Bernert Réka -
Az emberi tényező fontossága a szállodaiparban, a vendégelégedettség és a szállodai gazdasági eredmény kapcsolata a Thon Hotels szállodalánc brüsszeli egységeinek példáján
: Engelbrecht Zsaklin -
A lovassport jelenlegi helyzete és népszerűsítésének lehetőségei a budapesti lakosság körében
: Győri Mária -
Online marketing eszközök használata és jelentősége a Thon Hotel EU példáján keresztül
: Búza Blanka -
A Corporate Governance fejlődése nemzetközi szállodalánc példáján bemutatva
: Ricsóvári Márta