A magyar borok exportja és külföldi márkaismertsége
Elmentve itt :
Szerző: | Varga Bernadett |
---|---|
További közreműködők: |
Grósz Dr. Péter
Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | 21. század ágazati gazdaságtan bor bormarketing export márkaismertség |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/44103 |
Hasonló tételek
Használt tehergépjárművek exportja az afrikai kontinensre
: Burányi Tamás
: Burányi Tamás
Az Apple márkaismertsége és megítélése
: Töltési Judit
: Töltési Judit
Gumiabroncshasználat és a Pirelli márkaismertsége Magyarországon
: Király Krisztina
: Király Krisztina
Az iCentre márkaismertség növelésének lehetőségei
: Udvardi Viktória Andrea
: Udvardi Viktória Andrea
A kultúra exportja az országimázs építésén keresztül – A japán országimázs fejlődése és stratégiája magyar szemmel –
: Balázs Orsolya
: Balázs Orsolya
Üdítőital márkák márkaismertsége, fogyasztása a fiatalok körében
: Kovács Nikolett
: Kovács Nikolett
Marketingkommunikáció és márkaismertség vizsgálata az Avokado.com példáján
: Török Eszter Éva
: Török Eszter Éva
A Matheus Pálinkaház marketingstratégiájának átalakítása, a márkaismertség növelése
: Németh Zsolt
Megjelent: (2013)
: Németh Zsolt
Megjelent: (2013)
A magyar borok jelene és jövője
: Kecskés Szabolcs
: Kecskés Szabolcs
Nagy borok, kis cégér avagy a magyar borok helyzete a világban és itthon
: Gombás Szilvia
: Gombás Szilvia
Veszélyes hulladékok exportja a fejlődő világba, néhány ország és az e-hulladék bemutatása alapján
: Bárdos Gábor
: Bárdos Gábor
Márkaismertség egy régi-új szeretetmárka a Tisza Cipő esetében
: Tardi Anna
: Tardi Anna
A Tokaji borok felhasználása a magyar gasztronómiában
: Dániel Dóra
: Dániel Dóra
A magyar borok belső piaci helyzete és kilátásai
: Kelenföldi Vanda
: Kelenföldi Vanda
A magyar borgasztronómia fejlődése, borok és ételek harmóniája.
: Ács Krisztián
: Ács Krisztián
A Tokaji borok felhasználásának elemzése a magyar gasztronómiában
: Pálfalvi Brigitta
: Pálfalvi Brigitta
Márkaépítés és márkaérték a Titem gyakorlati példáján keresztül, továbbá a márkaismertség felmérése
: Enkhbaatar Nandin
: Enkhbaatar Nandin
A borok megjelenése a Kékes étterem itallapján, pincészetek bemutatása, borok és ételek párosítása
: Bakos Bence
: Bakos Bence
A borok megjelenése Fricska Gastropub itallapján, a pincészetek bemutatása, borok és ételek párosítása
: Chrenkó Noémi
: Chrenkó Noémi
A borok megjelenése KIOSK Budapest itallapján, a pincészetek bemutatása, borok és ételek párosítása
: Bende Kristóf
: Bende Kristóf
A borok megjelenése az És Bisztró itallapján, a pincészetek bemutatása, borok és ételek párosítása.
: Tóth József
: Tóth József
A spanyol borok Spanyolország turizmusában
: Kozári Melinda
: Kozári Melinda
A Tokaji borok megjelenése rendezvényeken
: Erdélyi Dalma
: Erdélyi Dalma
Borok a New York Palotában
: Füle Petra
: Füle Petra
A BOROK MEGJELENÉSE A GELLÉRT SÖRÖZŐ ITALLAPJÁN, A PINCÉSZETEK BEMUTATÁSA, BOROK ÉS ÉTELEK PÁROSÍTÁSA
: Butnaru Sabina Bianca
: Butnaru Sabina Bianca
A borok megjelenése a Danubius Hotel Gellért itallapján, valamint a borok és ételek párosítása
: Veres Vivien
: Veres Vivien
A borok megjelenése a Platán Étterem kínálatában, a pincészetek bemutatása, borok és ételek párosítása
: Kiss Renáta Petra
: Kiss Renáta Petra
A borok megjelenése a Bistro Fine itallapján, a pincészetek bemutatása, borok és ételek párosítása
: Földes Anna
: Földes Anna
A borok megjelenése a Budakert Vendéglő itallapján, a pincészetek bemutatása, borok és ételek párosítása
: Vári Vivien Vanessza
: Vári Vivien Vanessza
A borok megjelenése a Budapest Marriott Hotel itallapján, a pincészetek bemutatása, borok és ételek párosítása
: Kovács Gábor
: Kovács Gábor
A borok megjelenése az Abacus Business and Wellness Hotel itallapján, pincészetek bemutatása, borok és ételek párosítása
: Bakos Kinga
: Bakos Kinga
Márkaismertség növelése – avagy a Lovela és az e-commerce forradalma a bababarát mosószerek piacán
: Onhausz Nikolett
: Onhausz Nikolett
Magyar borok az Európai Unióban, különös tekintettel az egri borvidékre
: Lendvai Szilvia
: Lendvai Szilvia
A magyar borok hazai és nemzetközi megítélése a bormarketing tevékenység tükrében
: Papp Zsuzsanna Zsófia
: Papp Zsuzsanna Zsófia
A borok megjelenése a 0,75 bár és bisztró itallapján, a pincészetek bemutatása, borok ételek párosítása
: Kaszás Alexandra
: Kaszás Alexandra
A borok megjelenése a DiVino Gozsdu Borbár itallapján, a pincészetek bemutatása, borok és ételek párosítása
: Duka Balázs
: Duka Balázs
A malajziai borpiac elemzése, különös tekintettel a magyar borok export lehetőségeire
: Báhidszki Réka
: Báhidszki Réka
Magyar fiatalok kapcsolatépítése külföldi közösségben
: Szaniszló Zsófia
: Szaniszló Zsófia
A magyar borok kereskedelmi és marketing lehetőségei az ágazat belső vizsgálatán kersztül
: Garai Georgina
: Garai Georgina
A magyar minőségi borok külkereskedelme és marketing programja az EU csatlakozás óta
: Hamarics Dávid
: Hamarics Dávid
Hasonló tételek
-
Használt tehergépjárművek exportja az afrikai kontinensre
: Burányi Tamás -
Az Apple márkaismertsége és megítélése
: Töltési Judit -
Gumiabroncshasználat és a Pirelli márkaismertsége Magyarországon
: Király Krisztina -
Az iCentre márkaismertség növelésének lehetőségei
: Udvardi Viktória Andrea -
A kultúra exportja az országimázs építésén keresztül – A japán országimázs fejlődése és stratégiája magyar szemmel –
: Balázs Orsolya