Az Art Kingdom Dance Community és versenytársainak marketingkommunikációja

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bakó Barbara
További közreműködők: Bugyó-Csibra Aletta
Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:marketing
marketing terv
marketingkommunikáció
marketingstratégiák
online marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/44124
Leíró adatok
Kivonat:Dolgozatom fő témája a magyar hip-hop tánciskolák, kiemelten az Art Kingdom Dance Community marketingkommunikációjának vizsgálata. A szakdolgozat célja, hogy iránymutatást adjak a magyar hip-hop tánciskoláknak, első sorban az Art Kingdom Dance Community számára egy hatékony marketingkommunikáció kialakításához. Ehhez kutatási tevékenységemnek a következő hipotézist állítottam: a magyar hip-hop tánciskolák hatékonyan kommunikálnak célcsoportjukkal. Ennek a hipotézisnek helyességét kvantitatív és kvalitatív kutatási résszel is vizsgáltam. Kvantitatív kutatásomat kérdőíves  megkérdezéssel végeztem, mely során hip-hop táncoskola diákjait kérdeztem arról, hogy honnan értesültek a tánctanfolyamról, ahova járnak. Kvalitatív kutatásom során négy mélyinterjút folytattam tánciskolától független, a hip-hop tánctanfolyamok célcsoportjába tartozó emberrel. A hipotézisem beigazolódott, hiszen többségében a magyar hip-hop tánciskolák rendszeresen kommunikálnak azokon a platformokon, melyeken a célcsoportot a legszélesebb körben el lehet érni.