Az elmúlt négy év globális folyamatainak hatásai egymásra és a marketingre
Saved in:
Main Author: | Bakó Simon |
---|---|
Other Authors: |
Tóth Péter
Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | digitalizáció digitális média globalizáció integrált marketing koronavírus-járvány (COVID-19) médiaügynökség reklámügynökség |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/44131 |
Similar Items
Kölcsönösen egymásra utalva Oroszország és az Európai Unió energetikai kapcsolatai - különös tekintettel a földgáz- és a kőolajpiacra
: Tóth Sarolta
: Tóth Sarolta
A sportmarketing és Székesfehérvár városmarketingjének egymásra gyakorolt hatása
: Kiss Luca
: Kiss Luca
A fogyasztók figyelméért folytatott küzdelem a kereskedelemben az érzékszervi marketingre támaszkodva
: Simon Barbara
: Simon Barbara
A Cargill Magyarország Zrt. komplex elemzése négy év beszámolója alapján
: Denk Flóra
: Denk Flóra
A BAUHAUS SZAKÁRUHÁZAK Kereskedelmi Bt gazdasági elemzése a vállalat elmúlt négy üzleti évére vonatkozóan
: Szántó Anita Hajnalka
: Szántó Anita Hajnalka
A magyar-orosz kapcsolatok vitás kérdései az elmúlt negyed században, különös tekintettel a gazdaságdiplomácia szerepére
: Vreczó Annamária
: Vreczó Annamária
A digitalizáció hatása a vállalati marketingre
: Ganzorig Otgonbaatar
: Ganzorig Otgonbaatar
A mesterséges intelligencia hatása a marketingre
: Bugár-Mészáros Kata
: Bugár-Mészáros Kata
A mesterséges intelligencia hatása a marketingre
: Keskin Milán Mehmet
: Keskin Milán Mehmet
Közösségi média szerepe és hatása a marketingre
: Berta Klaudia
: Berta Klaudia
Négy évszakos Balaton A régió turisztikai lehetőségei és kommunikációja
: Licz Orsolya Erzsébet
: Licz Orsolya Erzsébet
Gazdaság és kultúra egymásra hatása a francia-magyar kapcsolatok tükrében
: Gaál Edit
Published: (2008)
: Gaál Edit
Published: (2008)
Támaszkodhat egy vállalkozás 2020-ban az online marketingre?
: Goldschmied Attila
: Goldschmied Attila
A sportdiplomácia helye és szerepe az új világrendben, különös tekintettel a Nemzetközi Olimpiai Bizottság elmúlt negyed századi történetére
: Wachtler Edit
: Wachtler Edit
A mesterséges intelligencia hatása a munkaerőpiacra és a marketingre
: Nagy László
: Nagy László
KISGYERMEKES NŐK VISSZATÉRÉSE A MUNKAERŐPIACRA GYERMEKVÁLLALÁS UTÁN, LEHETŐSÉGEK ÉS ESÉLYEK NÉGY COACHING FOLYAMAT BEMUTATÁSA NÉGY KISGYERMEKES ANYÁVAL
: Kalmár Mónika
: Kalmár Mónika
Az értékalapú és a növekedési részvények iránti kereslet változásai és egymásra gyakorolt hatásuk
: Csejtei Norbert
: Csejtei Norbert
E- kereskedelem és a vevő kiszolgálási színvonal egymásra gyakorolt hatása az IKEA-nál
: Lábas Regina
: Lábas Regina
Az ESG szempontok és a pénzügyi teljesítmény egymásra hatása élenjáró fenntarthatóságú cégek esetében
: Kucséber László Zoltán, et al.
Published: (2024)
: Kucséber László Zoltán, et al.
Published: (2024)
A Zala megyei fürdők fejlesztései és ezeknek hatásai az elmúlt 5 év turizmusára
: Tatár Petra
: Tatár Petra
A Négy Muskétás SE marketingstratégiájának elemző bemutatása
: Balogh Borbála
: Balogh Borbála
A Visegrádi Négyek létrejötte és az első négy éve
: Berta Alexander Attila
: Berta Alexander Attila
Egy hazai mikrovállalkozás webáruházának elemzése – különös tekintettel az online marketingre
: Kovács Tímea
Published: (2019)
: Kovács Tímea
Published: (2019)
A bannervakság jelenléte a Z-generációban és hatása az online marketingre
: Bak Imola Eszter
: Bak Imola Eszter
A digitalizáció hatása a marketingre és lojalitásra a MOL Kiskereskedelemben
: Békési Dániel György
: Békési Dániel György
A túlsúlyos társadalom hatása a gazdaságra, kereskedelemre és a marketingre
: Fazakas Szabolcs
: Fazakas Szabolcs
Az Európai Unió és Magyarország költségvetése, a költségvetések egymásra gyakorolt hatása és azoknak kapcsolatai
: Érdy Márton
: Érdy Márton
A légi fuvarozás változásai az elmúlt tíz év globális gazdasági és ökonómiai eseményei és a COVID-19 vírus hatására
: Sabján Bianka
: Sabján Bianka
A Hungária Energy Kft. vagyoni-, pénzügyi- és jövedelmi helyzetének értékelő elemzése négy év beszámolója alapján
: Miklán Tímea
: Miklán Tímea
Négy- és Ötcsillagos szállodák Housekeeping részlegének összehasonlító elemzése
: Schull Angelika Mária
: Schull Angelika Mária
Az Ácsi Polgármesteri Hivatal vezetési stílusának és szervezeti kultúrájának elemzése, és egymásra gyakorolt hatása
: Pauer Andrea
: Pauer Andrea
A globális papírhiány okai és hatásai
: Horváth-Katona Anna
: Horváth-Katona Anna
A "négy nagy" kínai bank pénzügyi helyzetének elemzése
: Dobai Dániel
: Dobai Dániel
A globális felmelegedés hatásai az ellátási láncokra
: Oláh Tamás
: Oláh Tamás
A Budapesti Értéktőzsde bemutatása és négy fő részvényének elemzése
: Szamkó András
: Szamkó András
Az elmúlt évek főbb gazdaságpolitikai változásainak hatásai
: Brandl Zoltán
: Brandl Zoltán
Monitoring és kommunikáció, mint a sikeres projektmegvalósítás eszköze az „Egymásra hangolva” és az „Új esély” című projektekben
: Salamonné Süle Marianna
: Salamonné Süle Marianna
A pandémia hatásának bemutatása a turizmusra, négy magyarországi szálláshely segítségével
: Jenei Kadosa
: Jenei Kadosa
A házasságkötések alakulása a Bakony-hegység négy német nemzetiségű falvában
: Hukné Kiss Szilvia
Published: (2013)
: Hukné Kiss Szilvia
Published: (2013)
Négy szálláshely intézkedéseinek összehasonlító elemzése a Covid-19 járvány alatt
: Kaszab Bence
: Kaszab Bence
Similar Items
-
Kölcsönösen egymásra utalva Oroszország és az Európai Unió energetikai kapcsolatai - különös tekintettel a földgáz- és a kőolajpiacra
: Tóth Sarolta -
A sportmarketing és Székesfehérvár városmarketingjének egymásra gyakorolt hatása
: Kiss Luca -
A fogyasztók figyelméért folytatott küzdelem a kereskedelemben az érzékszervi marketingre támaszkodva
: Simon Barbara -
A Cargill Magyarország Zrt. komplex elemzése négy év beszámolója alapján
: Denk Flóra -
A BAUHAUS SZAKÁRUHÁZAK Kereskedelmi Bt gazdasági elemzése a vállalat elmúlt négy üzleti évére vonatkozóan
: Szántó Anita Hajnalka