A zeneipar marketingjének fejlődése a social media hatására

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Mesa-Mayo Gábor
További közreműködők: Filep Szilvia
Miskolczi Tibor András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:globális marketing
kapcsolati marketing
közösségi média
marketing
zene
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/44133
Leíró adatok
Kivonat:A zeneiparnak régóta meghatározó része a marketing. Mióta ténylegesen kiépült ez az iparág a zene köré elmondható, hogy a cél a zene termékként való értékesítése lett. Mint minden más szegmensben, itt is látható, hogy az évek elteltével, a technológia fejlődésével újabb és újabb kihívásokkal néznek szembe a nagy kiadók és a független előadók egyaránt. Szakdolgozatom során azt vizsgáltam, hogy milyen változásokon ment keresztül a zenemarketing a social média hatására. A szakdolgozat elsősroban a zeneiparra, zenehallgatási szokásokra és a zenemarketingre gyakorolt hatását vizsgálja a TikToknak.