Termékbevezetés az FMCG szektorban Hohes C Supershots

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Dingfelder Patrícia Vivien
Other Authors: Farkas-Tóth Gabriella
Máté Dr. Zoltán
Format: Thesis
Kulcsszavak:2021
fmcg
gyümölcslé
innováció
marketing
termékbevezetés
vitamin
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/44148
Description
Abstract:A szakdolgozatomban a termékbevezetés témaköre kerül feldolgozásra, egy gyakorlati példának a megvalósulásán keresztül. Azért ezt a témát választottam, mert a marketingen belül kiemelt jelentőséggel bír ez a terület, ugyanis az ilyen jellegű innovációknak köszönhetően tud egy termelő vállalat fejlődni a piacon és vezető szerephez jutni. Az új termékek bevezetése kockázatos lépés, ugyanis nincsen általánosan bevált stratégia arra vonatkozóan, hogy hogyan lesz egy termék sikeres a piacon, ezért van szükség a marketingben rejlő kreativitásra és a megfelelő kommunikáció alkalmazására.