A "Low Cost" disztribúciós rendszer jelentősége a Robinia Group Kft. üzleti modelljében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Erdélyi Kristóf
További közreműködők: Benkő Balázs
Szabó Edit
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:disztribúció
disztribúciós csatornák
ellátási lánc - ellátó hálózat
értékesítési csatorna
feldolgozóipar
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/44154

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg44154
005 20230420140304.0
008 230420suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Erdélyi Kristóf 
245 1 2 |a A "Low Cost" disztribúciós rendszer jelentősége a Robinia Group Kft. üzleti modelljében  |c Erdélyi Kristóf  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatomban a Robinia Group Kft. által megtervezett és megvalósított sajátos ellátási rendszerének (Low Cost modell) fejlesztési lehetőségeit vizsgálom. A szakirodalmi részben ismertetem, hogy miként lehet versenyképes az akácburkolat a kültéri burkolatok piacán. Az egzóta- és akácburkolatok ökonómiájának összehasonlítása után az általános értékesítési csatornákat mutatom be. A szakirodalmi részeben továbbá bemutatom az egzóta burkolatok általánosságban használt értékesítési csatornáit, majd a cég által kidolgozott nem szokványos disztribúciós rendszert. A kutatásom két részből áll. Az első részben mélyinterjút készítek a cég jelenlegi három disztribútorával, illetve a cég értékesítési vezetőjével és az ügyvezetővel. A mélyinterjú során nyitott kérdéseket teszek fel az interjú alanyoknak és az elhangzott véleményeket, válaszokat a SWOT analízis szempontjai alapján csoportosítom, majd egy kérdőívben kitöltetem a megkérdezettekkel. A kérdőívben állítások szerepelnek, amiket elfogadhatnak vagy elvethetnek a válaszadók. A kérdőívből kiderülnek a cég, a disztribúciós rendszer, a termék, a gazdasági környezet, illetve a kültéri akácburkolat piacának erősségei, gyengeségei, lehetőségei és veszélyei. Ezen válaszokat az ügyvezetővel elemzem és értékelem. Továbbá vele fogalmazom meg a lehetséges fejlesztési irányokat, ugyanis ő az aki legjobban ismeri a cég folyamatait, nem utolsó sorban neki kell meghoznia a javaslatokat megvalósító felelős döntéseket. 
695 |a disztribúció 
695 |a disztribúciós csatornák 
695 |a ellátási lánc - ellátó hálózat 
695 |a értékesítési csatorna 
695 |a feldolgozóipar 
700 1 |a Benkő Balázs  |e ths 
700 1 |a Szabó Edit  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44154/1/Erd%C3%A9lyi%20Krist%C3%B3f%20%28FFSG63%29%20-%20Szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44154/2/K%C3%BCls%C5%91s%20b%C3%ADr%C3%A1lat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44154/3/B%C3%ADr%C3%A1lat%20Erd%C3%A9lyi%20Krist%C3%B3f.pdf  |z Dokumentum-elérés