A sportmarketing szerepe és jelentősége, annak megjelenése a labdarúgás világában és a sportfogyasztókra gyakorolt hatásának vizsgálata
Saved in:
Main Author: | Hőnis Krisztián |
---|---|
Other Authors: |
Szabó Edit
Szűsz András |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | labdarúgás marketing sport sportstratégia szponzorálás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/44158 |
Similar Items
Labdarúgás sportmarketing vonatkozásai
: Hajagos Dávid János
: Hajagos Dávid János
A marketing hatása a labdarúgásra - Sportmarketing a labdarúgás világában a Covid19 hatásának figyelembevételével
: Vörös Gábor
: Vörös Gábor
Az online marketing és a sportmarketing kapcsolata a labdarúgás példáján keresztül
: Lévai Dávid
: Lévai Dávid
A sportmarketing és sportszponzoráció jelenlegi helyzete és fejlődése Magyarországon a labdarúgás tükrében
: Gyebnár Annamária
: Gyebnár Annamária
A sportmarketing és Székesfehérvár városmarketingjének egymásra gyakorolt hatása
: Kiss Luca
: Kiss Luca
Társadalmi, nemi sztereotípiák a labdarúgás hazai világában Az 1. FC Femina futballcsapat története
: Erdélyi Dominika
: Erdélyi Dominika
A labdarúgás közösségszervező szerepe
: Balog Dávid István
: Balog Dávid István
Sportmarketing, sportszponzoráció Magyarországon
: Marosvári Ákos
: Marosvári Ákos
Sportmarketing, sportszponzoráció Magyarországon
: Marosvári Ákos
: Marosvári Ákos
A sportmarketing szerepe a profi magyar labdarúgásban
: Szoliva Zsolt
Published: (2014)
: Szoliva Zsolt
Published: (2014)
Sportmarketing a hazai sportpiacon
: Gál Anna
: Gál Anna
A magyar sportmarketing és szponzoráció
: Boros Dániel
: Boros Dániel
Sportmarketing és a magyar ökölvívás
: Sinkó Eszter Szolanzs
: Sinkó Eszter Szolanzs
A járványhelyzet ételrendelési szokásokra gyakorolt hatásának vizsgálata
: Gyalogh Laura Gabriella
: Gyalogh Laura Gabriella
A Black Friday vásárlókra gyakorolt hatásának elemzése
: Báthory Gábor
: Báthory Gábor
Kiállítások megjelenése a rendezvények világában
: Kasó Tímea
: Kasó Tímea
A közösségi média emberi kapcsolatokra gyakorolt hatásának vizsgálata.
: Ferencz Ágnes
: Ferencz Ágnes
A BREXIT EGYESÜLT KIRÁLYSÁG TURIZMUSÁRA GYAKOROLT HATÁSÁNAK VIZSGÁLATA
: Dévényi Pál
: Dévényi Pál
A turizmus életminőségre és szubjektív jóllétre gyakorolt hatásának vizsgálata
: Gerzsabek Kinga
: Gerzsabek Kinga
Sportmarketing, szponzoráció a Formula-1-ben
: Székely Boróka Tünde
: Székely Boróka Tünde
A digitalizáció logisztikára gyakorolt hatásának bemutatása vállalatirányítási rendszereken keresztül
: Szautner Máté
: Szautner Máté
Szinkronkorcsolya sportág népszerűsítése sportmarketing eszközökkel Magyarországon
: Murányi Szilvia
: Murányi Szilvia
Sportmarketing tevékenység bemutatása az Adidas által
: Kiss Bernadett
: Kiss Bernadett
A design és enteriőr fogyasztóra gyakorolt hatásának vizsgálata reggelizők esetében
: Greman Regina
: Greman Regina
A COVID-19 hagyományos vendéglátásra és házhozszállításra gyakorolt hatásának elemzése
: Horváth Zsófia
: Horváth Zsófia
Labdarúgás a marketing árnyékában
: Lehoczki Martin
: Lehoczki Martin
Sportmarketing, marketingkommunikációs eszközök a magyar, női kosárlabdasportban
: Kovács Dávid
: Kovács Dávid
Sport PR, sportmarketing, szponzorálás - A sportmenedzserek munkája -
: Kanyok Imre
: Kanyok Imre
A labdarúgás közvéleményformáló szerepe és a médiával való kapcsolata
: Danyi Gabriella
: Danyi Gabriella
A tömeges testre szabás bevezetésének logisztikai folyamatokra gyakorolt hatásának elemzése
: Gyenesné Lajkó Noémi Ágnes
: Gyenesné Lajkó Noémi Ágnes
A diszkont légitársaságok charterpiacra gyakorolt hatásának vizsgálata egyes desztinációkon keresztül
: Szabó Anna
: Szabó Anna
A WEBÁRUHÁZAK FELHASZNÁLÓI FELÜLETÉNEK ÉS A HŰSÉGPROGRAMOK VÁSÁRLÁSRA GYAKOROLT HATÁSÁNAK ELEMZÉSE
: Vigh Alexandra
: Vigh Alexandra
A labdarúgás szponzorációja Jól döntött a Borsodi?
: Farkas Orsolya
Published: (2007)
: Farkas Orsolya
Published: (2007)
Modern technológia megjelenése a múzeumok és kiállítások világában
: Király Dominika
: Király Dominika
Ételallergiák és -intoleranciák megjelenése a turizmus-vendéglátás világában
: Kiss Ninetta
: Kiss Ninetta
A sportmarketing fontossága, szponzoráció a Forma-1-ben
: Nagy Adrienn Noémi
: Nagy Adrienn Noémi
A labdarúgás jelenléte a sportturizmusban
: Szmola Bálint Gábor
: Szmola Bálint Gábor
Labdarúgás számokban Az elmúlt három világbajnokság gazdasága és turizmusa
: Bessenyei Zalán
: Bessenyei Zalán
Válságkommunikáció a magyar labdarúgás válságmenedzselésében
: Szabó István
: Szabó István
Az online reklámok fejlődése, kampánymenedzselése, továbbá a fogyasztókra gyakorolt hatásának viszgálata
: Dobossy Edvin
: Dobossy Edvin
Similar Items
-
Labdarúgás sportmarketing vonatkozásai
: Hajagos Dávid János -
A marketing hatása a labdarúgásra - Sportmarketing a labdarúgás világában a Covid19 hatásának figyelembevételével
: Vörös Gábor -
Az online marketing és a sportmarketing kapcsolata a labdarúgás példáján keresztül
: Lévai Dávid -
A sportmarketing és sportszponzoráció jelenlegi helyzete és fejlődése Magyarországon a labdarúgás tükrében
: Gyebnár Annamária -
A sportmarketing és Székesfehérvár városmarketingjének egymásra gyakorolt hatása
: Kiss Luca