A mesterséges intelligencia használatának bemutatása a programmatic hirdetési rendszeren keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Farkas Bianka
További közreműködők: Dr. Rimóczi Csilla
Pápai Enikő
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:adtech
marketingkommunikáció
mesterséges intelligencia
programmatic
személyre szabott hirdetések
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/44175
Leíró adatok
Kivonat:A dolgozatom fő témája a mesterséges intelligencia a marketingben, azon belül a programmatic hirdetési rendszerek megismerése. A dolgozatom célja a programmatic kampányok használatának megismerése egy reklámügynökségnél és a személyre szabott hirdetésekhez való fogyasztói hozzáállás felmérése. Kutatásomhoz kvantitatív megkérdezést alkalmaztam, valamint két mély interjút készítettem két programmatic-ban jártas szakemberrel. A kutatásom eredményeként elmondható, hogy általánosságban  a személyre szabott hirdetésekhez való hozzá állás semleges. Általában ritkán kattintanak rá ezekre, többségben akkor amikor olyan terméket látnak a felhasználók, amik felkeltik az érdeklődésüket. A hirdetés kerülése ugyan magas azonban, ha előfordul, hogy megtekintik a reklámot akkor az vásárlásra ösztönzheti a fogyasztókat.