A mozi szerepe a marketingkommunikációban
Elmentve itt :
| Szerző: | Korom Erik |
|---|---|
| További közreműködők: |
Miskolczi Tibor András
S. Takács Zsuzsanna |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | 7P modell marketingkommunikáció mozi reklám termékmegjelenítés |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/44178 |
Hasonló tételek
Sugár Mozi Marketingkommunikáció
: Hubai Richárd
: Hubai Richárd
A gasztroblogok szerepe a marketingkommunikációban
: Ádám Vanda
: Ádám Vanda
BTL eszközök szerepe a marketingkommunikációban
: Gombor Gréta
: Gombor Gréta
A mozi kultúraközvetítő szerepe a XXI. században
: Kurucz Kitti
: Kurucz Kitti
Az online marketing szerepe a marketingkommunikációban
: Szentgyörgyi Noémi Kitti
: Szentgyörgyi Noémi Kitti
Egy autós mozi alapításának lépései
: Smírer Barbara
: Smírer Barbara
Induló fiktív mozi üzleti terve
: Vezsenyi Ádám
: Vezsenyi Ádám
A mesterséges intelligencia szerepe a marketingkommunikációban fogyasztói vélemények elemzése
: Geréd-Király Tamás
: Geréd-Király Tamás
Kulturális különbségek a marketingkommunikációban
: Kalló Eszter
Megjelent: (2013)
: Kalló Eszter
Megjelent: (2013)
Az Átrium Eurocenter Mozi beszerzésmenedzsmentjének bemutatása
: Szemes Pamela
: Szemes Pamela
Az AI influencerek szerepe a marketingkommunikációban virtuális személyiségek hatása a szépségiparra
: Vörös Tamás
: Vörös Tamás
A L'Oréal Paris szépségnagykövetek szerepe a marketingkommunikációban
: Takács Enikő
: Takács Enikő
Telefonos ügyfél megkeresések helye és szerepe a marketingkommunikációban
: Janicsek Dóra
: Janicsek Dóra
Call Centeresként a Malom Mozi Kft-nél
: Csordás Bettina
: Csordás Bettina
Az influencerek hatása a marketingkommunikációban
: Oldal Fanni
: Oldal Fanni
Sugár Mozi külső környezeti elemeinek elemző bemutatása
: Balázs Márk
: Balázs Márk
Sugár Mozi leíró bemutatása és piaci elemzése
: Balázs Márk
: Balázs Márk
Új trendek az online marketingkommunikációban
: Finta Zsófia
: Finta Zsófia
Vizuális kommunikáció, különös tekintettel a mozi- és filmplakát-művészetre
: Taylor Dániel
: Taylor Dániel
A mozi mint szolgáltatás. Moziélmény vagy streaming szolgáltatások otthonról.
: Hegedűs Dóra
: Hegedűs Dóra
A közösségi média térnyerése az online marketingkommunikációban
: Domján Zsófia
: Domján Zsófia
A véleményvezérek szerepe a marketingkommunikációban és gyakorlati alkalmazásuk egy kampány során
: Horváth Bence
: Horváth Bence
A válság hatása a mozi üzemeltetési piacra A Palace Cinemas Kft. fejlesztésének lehetőségei és kitörési pontjai
: Békefy Zsolt
: Békefy Zsolt
Új módszerek a marketingkommunikációban Az M&M's vállalat megjelenése a közösségi médiában a hazai és külföldi piacon
: Mogyorósi Eszter
: Mogyorósi Eszter
A social media egyre növekvő szerepe a marketingkommunikációban avagy "Halló, itt vagyok!"
: Veres Bence
: Veres Bence
Gaming és e-sport, mint eszköz a marketingkommunikációban
: Duka Krisztián
: Duka Krisztián
A mozik helyzete a 21. században a Sugár Mozi példáján bemutatva
: Birgés Dóra
: Birgés Dóra
A közösségi média szerepe az online marketingkommunikációban Különös tekintettel a fiatalok online médiafogyasztására
: Barsi Vivien
: Barsi Vivien
Digitalizáció a vállalati marketingkommunikációban, a Transmoduls online tevékenységének elemzésével
: Földesi Melinda
: Földesi Melinda
Influencerek és vloggerek tevékenységének és hatásának elemzése a turisztikai marketingkommunikációban
: Izmán Dorottya
: Izmán Dorottya
Szójátékok szerepe és hatása a marketingkommunikációban az Aldi és a Media Markt online reklámjainak vizsgálata
: Boros Bernadett
: Boros Bernadett
Innovatív Online Megoldások a Marketingkommunikációban a Danubius Hotels Zrt. Példáján Keresztül
: Szabó Ágnes
: Szabó Ágnes
Streaming szolgáltatók növekvő népszerűségének, versenyének és marketingstratégiájának vizsgálata, összehasonlítva a hagyományos televízió és mozi ismertségével
: André Blanka Laura
: André Blanka Laura
A CRM automatizáció hatása a marketingkommunikációban és vállalati kiépítése a Danubius Hotels Zrt. példáján keresztül
: Szabó Ágnes
: Szabó Ágnes
Marketingszemlélet a kultúraközvetítésben a Művészetek Palotája tükrében
: Korom Borbála
: Korom Borbála
Fesztiválszervezők jövőbeli stratégiái a COVID-19 után a VeszprémFest és a Sziget Fesztivál példáján keresztül
: Korom Szimonetta
: Korom Szimonetta
Esküvőszervező szerepe a 21. századi esküvők világában
: Németh Erik
: Németh Erik
A karrier támogatása coachinggal
: Korom Szilvia Anett
: Korom Szilvia Anett
Munkaerőpiaci kihívások hatékony kezelése a szállodai vendéglátásban
: Korom Balázs Attila
: Korom Balázs Attila
Önismeret, önreflexió szerepe a változó munkahelyi, interkulturális körülmények között. Beilleszkedési nehézségek és segítő gyakorlatok
: Bogáromi Erik
: Bogáromi Erik
Hasonló tételek
-
Sugár Mozi Marketingkommunikáció
: Hubai Richárd -
A gasztroblogok szerepe a marketingkommunikációban
: Ádám Vanda -
BTL eszközök szerepe a marketingkommunikációban
: Gombor Gréta -
A mozi kultúraközvetítő szerepe a XXI. században
: Kurucz Kitti -
Az online marketing szerepe a marketingkommunikációban
: Szentgyörgyi Noémi Kitti