Net-kert Kft. bemutatása és marketingstratégiája

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Tolnai Tamás
Other Authors: Marosán Dr. György
Mayer Martin Markó
Format: Thesis
Kulcsszavak:élelmiszergazdaság
fogyasztói igények
gazdasági átmenet
marketingkommunikáció
marketingstratégiák
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/44209
Description
Abstract:A szakdolgozatomban a Net-kert Kft.-t mutattam be, mely egy zöldség gyümölcs nagykereskedés, illetve egy élelmiszerwebshop lesz.  A legjobb markatingstratéjiája kialakítása érdekében megvizsgáltam a külső és belső környezeti tényezőket, amely nagy hatással vannak a piaci változásokra és a fogyasztói magatartásra is. Az elmúlt időbe jelentős következmények alakultak ki az élelmiszerpiacon, amihez alkalmazkodni kellett. Ezt követően felmértem az erősségeimet és a tulajdonságaimat, hogy mik azok a lehetőségek, amikkel a legjobban fel tudom magamra hívni a figyelmet a piacon. A fogyasztói magatartásokat vizsgálva kíváncsi voltam az online élelmiszervásárlás felé érzett negatív vagy pozitív hatásokra