Az online marketing stratégiák lehetőségeinek vizsgálata a vállala-tok számára a Starbucks Magyarország mintáján keresztül
Saved in:
Main Author: | Bacsik Dorina |
---|---|
Other Authors: |
Kovács Dr. Ildikó
Lovácsi Viktória |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | 7P modell fogyasztói magatartás internetmarketing közösségi média online marketing Starbucks Magyarország vásárlói magatartás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/44219 |
Similar Items
Az influencer marketing lehetőségeinek bővülése a TikTok megjelenését követően
: Pribék Mihály
: Pribék Mihály
A könyvvizsgálati munkafolyamat bemutatása egy adott cég mintáján keresztül
: Palotás Vivien Liza
: Palotás Vivien Liza
Starbucks, mint franchise
: Hamar Noémi
: Hamar Noémi
A Starbucks vendéglátásmarketingje
: Szőllősi Antónia
: Szőllősi Antónia
Az elektromos autók bevezetése a hazai piacra a Volkswagen mintáján keresztül
: Lontai Zsófia
: Lontai Zsófia
Starbucks At Home - Avagy a Starbucks márka kiterjesztése az otthoni világba
: Onhausz Cintia
: Onhausz Cintia
A Starbucks Marketingstratégiájának Vizsgálata Fogyasztói Véleménykutatás és Szokások Felmérése
: Pap Krisztián István
: Pap Krisztián István
A társadalmi felelősség jelentőségének vizsgálata a Starbucks vállalaton keresztül
: Fejes Dominika
: Fejes Dominika
A TikTok térnyerése az online marketingben
: Steigervald Róbert
: Steigervald Róbert
A marketingkommunikáció eszközei és azok alkalmazása a Starbucks Magyarország kávéházláncnál
: Kun Enikő
: Kun Enikő
A TikTok, mint marketing eszköz
: Farkas Anna
: Farkas Anna
A Starbucks marketingstratégiájának elemző bemutatása
: Takács Rita
: Takács Rita
Panaszszituáció-management a Starbucks kávézóban
: Fodor Zsófia
: Fodor Zsófia
Sportvállalkozások, sportegyesületek helyzete hazánkban Két Veszprém megyei labdarúgó klub mintáján bemutatva
: Gráczer Zoltán
: Gráczer Zoltán
A Kärcher Magyarország marketingtevékenysége TikTok-on, a „Karchermagyarorszag”
: Tuza Zsombor
: Tuza Zsombor
A Tök-Mag 2003. Kft. marketing tervének megvalósítása az online értékesítés tükrében
: Hideg Vanessza
: Hideg Vanessza
Kulturális eltérésekből adódó különbségek formái és hatásai az emberi erőforrás menedzsment toborzási folyamatokban Magyarország és Malajzia mintáján
: Bodnár Sándor Márk
Published: (2014)
: Bodnár Sándor Márk
Published: (2014)
Impact of social media marketing on the TikTok platform
: Sipos Máté
: Sipos Máté
Kommunikációs stratégiák vizsgálata az online társkeresésben
: Nagy Rebeka Timea
: Nagy Rebeka Timea
A Starbucks fenntarthatósága és innovatív vendéglátásmarketingje
: Szőllősi Antónia
: Szőllősi Antónia
Megvalósítható online marketing eszközök az Animax tévécsatorna számára
: Simon Enikő
Published: (2012)
: Simon Enikő
Published: (2012)
Manipulatív pszichológiai online marketing stratégiák hatása a fogyasztói magatartásra
: Cseh Péter
: Cseh Péter
Az érzékszervi marketing és alkalmazása a Costa Coffee, illetve Starbucks kávéházakban
: Benkő Inez
: Benkő Inez
Influencer Marketing in the beauty and Lifestyle Industry on TikTok and Instagram
: Hamikus Renáta
: Hamikus Renáta
A Starbucks marketing tevékenységének bemutatása és a magyar kávépiacra történő potenciális belépésének vizsgálata
: Borhi Tímea
Published: (2009)
: Borhi Tímea
Published: (2009)
A magyarországi Starbucks kávézók marketingkommunikációs tevékenységeinek elemzése
: Borbás Tünde
: Borbás Tünde
A vállalati imázs kialakítása, a Starbucks példáján
: Gál Gitta
: Gál Gitta
Panaszmenedzsment a Starbucks kávézólánc egy budapesti egységében
: Buda Blanka
: Buda Blanka
Marketing stratégiák a Praktikernél
: Aranyi Nikolett Mária
: Aranyi Nikolett Mária
Az Astra Biztosító Magyarországi Fióktelepének szervezeti, működési tulajdonságainak elemzése és feltárása a CIB Bank Zrt. mintáján keresztül
: Frankó Szandra
: Frankó Szandra
A TikTok közösségi média hatása az online fogyasztói magatartásra
: Gulyás Krisztina
: Gulyás Krisztina
A közösségi média marketing hatása a turizmusban – a TikTok vizsgálata
: Rácz Boglárka
: Rácz Boglárka
Panaszszituáció kezelése az Amrest Kft és a Starbucks Coffee Company példáján keresztül
: Kondorossy Karolina Eszter
: Kondorossy Karolina Eszter
TikTok az új Facebook
: Kővári Barbara
: Kővári Barbara
A TikTok hatása a Z generáció mentális egészségére
: Várhegyi Dorina Adrienn
: Várhegyi Dorina Adrienn
TikTok, mint marketingcsatorna előnyök és lehetőségek
: Farkas Norina
: Farkas Norina
A földgáz geostratégiai jelentősége Magyarország és az EU számára útkeresés az energiapolitikai stratégiák labirintusaiban
: Puskás Inna
: Puskás Inna
Projektmenedzsment lehetőségeinek bemutatása egy választott vállalaton keresztül
: Szabados-Mikli Dorina
: Szabados-Mikli Dorina
Fiatalok kávéfogyasztási szokásai és tapasztalatai a Starbucks hálózat üzleteiben
: Vidor Zsófia
: Vidor Zsófia
Research of Starbucks' Global Value Chain's Alteration Over a Decade
: Lei Renrui
: Lei Renrui
Similar Items
-
Az influencer marketing lehetőségeinek bővülése a TikTok megjelenését követően
: Pribék Mihály -
A könyvvizsgálati munkafolyamat bemutatása egy adott cég mintáján keresztül
: Palotás Vivien Liza -
Starbucks, mint franchise
: Hamar Noémi -
A Starbucks vendéglátásmarketingje
: Szőllősi Antónia -
Az elektromos autók bevezetése a hazai piacra a Volkswagen mintáján keresztül
: Lontai Zsófia