Lépések a Foodpanda piacvezetői szerepének megtartásához

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Gáspár Gréta
További közreműködők: Kopcsay Dr. László
Papp-Váry Dr. Árpád Ferenc
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:e-marketing - elektronikus marketing
értékesítési csatorna
online marketing
SWOT-elemzés
vállalati marketing stratégiák
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/44227
Leíró adatok
Kivonat:A szakdolgozatom témájának választása során fontosnak tartottam, hogy a tematika valamilyen formában kapcsolódjon hozzám és megtudjam találni azt a kérdést és boncolgatni való topikot ami megfelelő, időszerű és szakszerű dolgozatot eredményezhet. Így sikerült egészében látnom egy piacvezető vállalat marketing oldalát mind elméleti és gyakorlati részen. Mivel az e-kereskedelem Magyarországon is népszerűbb lett és a covid hatására 2021-ben hatalmasat ugrott, így aktuális jelenségről is írhatok. Szerencsére az általam legérdekesebbnek talált téma alapköve a munkahelyemet nyújtó vállalat lett. A Foodpanda tökéletes mintát tudott adni a témámhoz, ami a következő: Egy piacvezető vállalkozás értékesítési és marketingstratégiája.