A Coca Cola értékesítési rendszere

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Budi Blanka Edina
További közreműködők: Kopcsay Dr. László
Kulcsszavak:Coca-Cola
értékesítési csatorna
értékesítési rendszer
marketing rendszer
márkastratégiák
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/44235
Leíró adatok
Kivonat:Dolgozatomba a Coca-Cola értékesítési rendszerére kerestem a választ. Az értékesítési rendszer értékesítési csatornákból áll ami hozzájárul ahhoz, hogy a termék eljusson a gyártótól a fogyasztóig. Sikeres működésük egyik eleme az érzelmekre hatás, amelyet rendszeresen alkalmaznak a Tv-reklámjaikban. A kampánya főleg olyan részekből épül fel mint a szeretett, boldogság érzet. Családcentrikus kép kialakításával több fogyasztót tud megcélozni. A Coca-Cola dizájnja révén a márka termékei azonnal felismerhetők a fogyasztók számára. Nem kérdéses, hogy ők váltak a világ legnagyobb üdítőital palackozójává. A magyar piacon elsőszámúak a szénsavas üdítőital gyártásával. Először gyógyszerként árulták. Amint tudjuk a kóla egy sűrítmény, ami tartalmazott kokain levél kivonatot és koffeint a későbbiekben megváltoztatták így lett a New Coke. A palackozók kis és nagykereskedelmi úton értékesíti az italt. Csak is olyan beszállítói partnerekkel dolgoznak akik felelősségteljesen végzik a munkájukat. A munkavállalóiknak lehetőséget biztosítanak a betanulásra illetve a továbbképzésre. A világjárvány idején kiemelkedő szerepet játszódtak azok a felhívások, amelyekben felszólaltak, mint például a véradás, a rászoruló családoknak, egészségügyben dolgozóknak adománygyűjtés.