B2B marketing a digitális korban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kovács Emese Kitti
További közreműködők: Oravecz Titanilla Éva
Kulcsszavak:B2B
business marketing
digitális kor
marketing
marketingeszközök
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/44242

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg44242
005 20230420144144.0
008 230420suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Kovács Emese Kitti 
245 1 0 |a B2B marketing a digitális korban  |c Kovács Emese Kitti  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Projektmunkám célja a B2B marketing trendek és stratégiák, valamint az online marketing eszközök és hatásaik ismertetése. Ezenkívül az egyik közösségi média platformot részletesebben ismertetem. Kutatásom célja az volt, hogy felmérjem a fenti témák ismertségét, illetve azt,  hogy melyek az általuk hatékonynak tartott, stratégiák és eszközök. Beszéltem a személyre szabott hirdetésről, arról, hogy a felhasználó milyen hirdetésekkel találkozik. Emellett visszajelzést kaptam a különböző marketing technikák válaszadóimra gyakorolt ​​hatásáról. 
695 |a B2B 
695 |a business marketing 
695 |a digitális kor 
695 |a marketing 
695 |a marketingeszközök 
700 1 |a Oravecz Titanilla Éva  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44242/1/Projektmunka.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44242/2/Kov%C3%A1cs_Emese_Kitti_b%C3%ADr%C3%A1lat_OT.pdf  |z Dokumentum-elérés