Az influencer marketing hatása az Y és Z generációra

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Losonczi Rita
Other Authors: Mucha László
Kulcsszavak:hatásvizsgálat
influencer
influencer marketing
vásárlási szokások
Y generáció
Z generáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/44245
Description
Abstract:A záródolgozatom során az influencer marketinget vizsgáltam, az y és z generációra gyakorolt hatásukat a vásárlási szokásokban. Az első nagy fejezetben magát a marketing tevékenységüket mutattam be, melyben definiáltam az influencer jelentését és meghatároztam, miszerint a régi és új marketing eszközök keveréke. Kifejtettem magát az influencer marketinget is, mint tevékenységet, mit is csinálnak valójában, milyen kapcsolata van a vállalkozásoknak a véleményvezérekkel, hogyan néz ki a munkafolyamat egy együttműködés tekintetében, illetve megemlítettem a tulajdonosokat is, amikkel rendelkeznie kell egy jó influencernek. Miután sikerült egy átfogó képet adnom az egész marketing tevékenységről, fogyasztói oldalról közelítettem meg a választott témakörömet, melyben definiáltam a fogyasztót és bemutattam  a választott két csoportot is, az Y és Z generációt,valamint vásárlási szokásaikat, és az ezt befolyásoló influencerek hatását.