Az influencer marketing hatása az Y és Z generációra

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Losonczi Rita
További közreműködők: Mucha László
Kulcsszavak:hatásvizsgálat
influencer
influencer marketing
vásárlási szokások
Y generáció
Z generáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/44245

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg44245
005 20230420144209.0
008 230420suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Losonczi Rita 
245 1 3 |a Az influencer marketing hatása az Y és Z generációra  |c Losonczi Rita  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A záródolgozatom során az influencer marketinget vizsgáltam, az y és z generációra gyakorolt hatásukat a vásárlási szokásokban. Az első nagy fejezetben magát a marketing tevékenységüket mutattam be, melyben definiáltam az influencer jelentését és meghatároztam, miszerint a régi és új marketing eszközök keveréke. Kifejtettem magát az influencer marketinget is, mint tevékenységet, mit is csinálnak valójában, milyen kapcsolata van a vállalkozásoknak a véleményvezérekkel, hogyan néz ki a munkafolyamat egy együttműködés tekintetében, illetve megemlítettem a tulajdonosokat is, amikkel rendelkeznie kell egy jó influencernek. Miután sikerült egy átfogó képet adnom az egész marketing tevékenységről, fogyasztói oldalról közelítettem meg a választott témakörömet, melyben definiáltam a fogyasztót és bemutattam  a választott két csoportot is, az Y és Z generációt,valamint vásárlási szokásaikat, és az ezt befolyásoló influencerek hatását. 
695 |a hatásvizsgálat 
695 |a influencer 
695 |a influencer marketing 
695 |a vásárlási szokások 
695 |a Y generáció 
695 |a Z generáció 
700 1 |a Mucha László  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44245/1/Z%C3%A1r%C3%B3dolgozat%20Losonczi%20Rita.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44245/2/Losonczi.Rita_belso.biralat_ML.pdf  |z Dokumentum-elérés