A közösségi média hatása a toborzásra a fiatal felnőttek körében

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Ádám Csilla Rebeka
Other Authors: Bereczky Dr. Klára
Velk Annamária
Format: Thesis
Kulcsszavak:fiatal felnőttek
közösségi média
munkaerő toborzás
Y generáció
Z generáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/44273
Description
Abstract:A szakdolgozatomban a közösségi médiáról, a toborzásról és a fiatal felnőttekre gyakorolt hatásaikról lesz szó.  A kutatásom fő célja a közösségi média szerepének vizsgálata a munkaerő toborzásban a fiatal felnőttek körében, az alkalmi munkaerőre koncentrálva.Célkitűzésem az volt, hogy egy átfogó képet kapjak a hostess cégek toborzási módszereiről, azok hatékonyságáról és ezen belül a közösségi média szerepéről. A kutatásom során bemutatom az internet kialakulását, a közösségi média fejlődési történetét, ennek előnyei és hátrányainak összefoglalását és összefüggéseit az Y és a Z generáció munkakeresési, munkáltatói oldalról pedig a toborzási szokásaikat.A kutatásomat kérdőív formájában végeztem el, a korosztály akiket vizsgáltam, 18 éves kortól egészen +30 éves korig terjed. A kérdőívet összesen 101 fő töltötte ki. A kutatásom során választ kaptam arra, hogy A fiatal felnőttek körében egyértelműen az online platformokon történő munkakeresés az elterjedt. Sokan felismerték az online tér nyújtotta előnyöket és azóta is aktívan alkalmazzák, hiszen sok minden szól mellette.