Ügyfélélménymenedzsment egy magyarországi jelenléttel bíró nemzetközi bank vállalati szegmensében - fókuszban a szolgáltatás humán tényezői

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Balogh Bianka Lili
További közreműködők: Balázsné Dr Lendvai Marietta
Murvai Tünde
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:bankszektor
belső ügyfelek
ügyfélélmény
ügyfélélménymenedzsment
vállalati szegmens
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/44277
Leíró adatok
Kivonat:Dolgozatom témája a szolgáltató vállalatok ügyfeleinek élményemenedzsmentje. A kutatást egy magyarországi bank kis- és középvállalati szegmensének ügyfeleit kiszolgáló referensek körében folytattam le. A legfőbb kutatási kérdések arra irányulnak, hogy mi határozza meg a vállalati ügyfelekben az élményt, ez hogyan elégíthető ki, a banki kapcsolattartók pedig hogyan tudják támogatni ügyfeleiket bank stratégiáját képviselve, őket pedig a Bank hogyan tudja támogatni kulcsfontosságú szerepük betöltésében. A kutatást mélyinterjús megkérdezés módszerével folytattam, eredményeit tekintve pedig képet kaphatunk a vállalati referensek viselkedéséről és kiszolgálási gyakorlataikról és az ügyfelek élményeit meghatározó tényezőkről.