Ügyfélélménymenedzsment egy magyarországi jelenléttel bíró nemzetközi bank vállalati szegmensében - fókuszban a szolgáltatás humán tényezői

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Balogh Bianka Lili
Other Authors: Balázsné Dr Lendvai Marietta
Murvai Tünde
Format: Thesis
Kulcsszavak:bankszektor
belső ügyfelek
ügyfélélmény
ügyfélélménymenedzsment
vállalati szegmens
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/44277
Description
Abstract:Dolgozatom témája a szolgáltató vállalatok ügyfeleinek élményemenedzsmentje. A kutatást egy magyarországi bank kis- és középvállalati szegmensének ügyfeleit kiszolgáló referensek körében folytattam le. A legfőbb kutatási kérdések arra irányulnak, hogy mi határozza meg a vállalati ügyfelekben az élményt, ez hogyan elégíthető ki, a banki kapcsolattartók pedig hogyan tudják támogatni ügyfeleiket bank stratégiáját képviselve, őket pedig a Bank hogyan tudja támogatni kulcsfontosságú szerepük betöltésében. A kutatást mélyinterjús megkérdezés módszerével folytattam, eredményeit tekintve pedig képet kaphatunk a vállalati referensek viselkedéséről és kiszolgálási gyakorlataikról és az ügyfelek élményeit meghatározó tényezőkről.