Ügyfélélménymenedzsment egy magyarországi jelenléttel bíró nemzetközi bank vállalati szegmensében - fókuszban a szolgáltatás humán tényezői
Elmentve itt :
Szerző: | Balogh Bianka Lili |
---|---|
További közreműködők: |
Balázsné Dr Lendvai Marietta
Murvai Tünde |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | bankszektor belső ügyfelek ügyfélélmény ügyfélélménymenedzsment vállalati szegmens |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/44277 |
Hasonló tételek
Ügyfélkapcsolati menedzsment hatékonysági kérdései a Budapest Bank Vállalati szegmensében
: Thuróczy Viktor Zoltán
: Thuróczy Viktor Zoltán
Marketingkommunikációs stratégia vizsgálata soproni kisvállalkozások egyik szegmensében
: Bertalan Kristóf
: Bertalan Kristóf
VoLTE szolgáltatás kiépítésének és bevezetésének gazdasági és társadalmi tényezői
: Németi József
: Németi József
A számvitel és a controlling elmélete, gyakorlata Tanulmányok Bíró Tibor és Sztanó Imre tiszteletére
: Kresalek Péter
Megjelent: (2022)
: Kresalek Péter
Megjelent: (2022)
A vasút-közút kombinált fuvarozás helyzete és arra hatással bíró tényezők az Európai Unión belül
: Túri Attila
: Túri Attila
Üzleti modell elemzés a Magyar Telekom Nyrt., illetve annak KKV szegmensében
: Serfőző Kitti Nikolett
: Serfőző Kitti Nikolett
Elektronikus szolgáltatás változása és hatása a K&H Bank ügyfeleire
: Marincsák Lili
: Marincsák Lili
Izrael állam gazdasági fejlettségének tényezői és nemzetközi kereskedelmi kapcsolatai
: Faragó Dávid
: Faragó Dávid
Magyarországi adózás - fókuszban az elektronikus adóbevallás
: Székely Ágnes
: Székely Ágnes
Közraktári jegy fedezete mellett nyújtott kölcsön kockázati tényezői a bank szemszögéből
: Cseh Evelin
: Cseh Evelin
A privat banking szolgáltatás létjogosultsága a biztosítási szférában
: Vigh Anita
: Vigh Anita
Választott magyarországi tőzsdei cég pénzügyi teljesítményének és árfolyam-alakulásának tényezői, összefüggése
: André Zsolt
: André Zsolt
Az információ- és kommunikációtechnológiai szolgáltatás nemzetközi üzleti környezetben
: Péti Alexandra
: Péti Alexandra
Summerfest Nemzetközi Folklórfesztivál, avagy a nemzeti és nemzetközi kultúra ápolásának humán és gazdasági háttere
: Fábián Fanni
: Fábián Fanni
A munkavállalói jól-lét tényezői
: Molnár Judit
: Molnár Judit
A munkaerő motivációjának egyes tényezői
: Pál-Pál Patrik
: Pál-Pál Patrik
A fogyasztói élmény tényezői a passzív sportturizmusban, a nemzetközi jelentőségű sportrendezvények vonatkozásában, Magyarországon
: Baranyai Zsombor
: Baranyai Zsombor
Az OTP Bank Nyrt. pénzügyi teljesítményének és részvényárfolyam-alakulásának tényezői és összefüggései makrogazdasági folyamatokkal.
: Marcinkovics Péter
: Marcinkovics Péter
A lakosság megtakarítási szokásai és lehetőségei- fókuszban az MKB Bank
: Domokos Fanni
: Domokos Fanni
LAKOSSÁGI HITELEZÉS A RAIFFEISEN BANK ZRT. GYAKORLATÁBAN - FÓKUSZBAN A LAKÁSHITELEK
: Orosz Judit
: Orosz Judit
Generációs különbségek a munkahelyen, fókuszban az OTP Bank Nyrt. gyakorlata
: László Renáta
: László Renáta
Human-to-Human marketingkommunikációs eszközök a B2B cégek stratégiájában
: Papp Gabriella
: Papp Gabriella
Egy nemzetközi szállodalánc beszerzési folyamata különös tekintettel a szolgáltatás beszerzésekre
: Gacsai Dániel
: Gacsai Dániel
Zarándokturizmus speciális keresleti és kínálati tényezői
: Zmák Szilárd
: Zmák Szilárd
Magyarország energiapolitikájának alakulása és befolyásoló tényezői
: Konrád Krisztián
: Konrád Krisztián
Magyarország online utazásközvetítő irodák siker tényezői
: Bugyinszki Orsolya
: Bugyinszki Orsolya
A „Ruby on Rails” alkalmazásfejlesztés minőségi tényezői
: Darnel Dominik
: Darnel Dominik
A Hotel City Inn**** versenyképességi tényezői
: Kahancz Erika
: Kahancz Erika
Lízingügyletek kezelése a nemzetközi számvitelben - fókuszban az IFRS 16 bevezetése
: Pócs Anett
: Pócs Anett
Jól működő bank minőségirányítási rendszer nélkül, fókuszban a Lean menedzsment - a Raiffeisen Bank példája alapján
: Nagy Dóra
: Nagy Dóra
Mobilbank alkalmazás és mobilfizetés szolgáltatás a K&H Bank Zrt.-nél
: Lovas Dávid
: Lovas Dávid
Humanic cipőbolt értékesítési stratégiája
: Orosz Ádám Krisztián
: Orosz Ádám Krisztián
Digitális gyárak humán menedzsmentje
: Benkő Kristóf
: Benkő Kristóf
Humán kontrolling - Cégérték menedzsment.
: Helembai Zoltán
: Helembai Zoltán
A frontvonal értéke a banki ügyfélkiszolgálásban, fókuszban a CIB Bank gyakorlata
: Molnár Zita
: Molnár Zita
A kínai gazdasági növekedés tényezői Fellendülőben a belső piac?
: Szabó Péter
: Szabó Péter
EGY ÁLLAMI TULAJDONÚ GAZDASÁGI TÁRSASÁG ÁTFOGÓ ELEMZÉSE A REORGANIZÁCIÓ ÉS STRATÉGIA ALKOTÁS JEGYÉBEN - FÓKUSZBAN A (KÖZ)SZOLGÁLTATÁS SZERVEZÉSE
: Pap Zsuzsanna Melinda
: Pap Zsuzsanna Melinda
A nemzetközi közúti gyűjtőszállítmányozás ismertetése, és a szolgáltatás megválasztási szempontjainak vizsgálata
: Rekenyi György
: Rekenyi György
Az Eurosped Nemzetközi Szállítmányozási Zrt. közúti tevékenységének vizsgálata, fókuszban a szerződések
: Jónás Mercédesz
: Jónás Mercédesz
A Karzol-Trans Kft. növekedésének legfontosabb tényezői
: Szalontay Nóra
: Szalontay Nóra
Hasonló tételek
-
Ügyfélkapcsolati menedzsment hatékonysági kérdései a Budapest Bank Vállalati szegmensében
: Thuróczy Viktor Zoltán -
Marketingkommunikációs stratégia vizsgálata soproni kisvállalkozások egyik szegmensében
: Bertalan Kristóf -
VoLTE szolgáltatás kiépítésének és bevezetésének gazdasági és társadalmi tényezői
: Németi József -
A számvitel és a controlling elmélete, gyakorlata Tanulmányok Bíró Tibor és Sztanó Imre tiszteletére
: Kresalek Péter
Megjelent: (2022) -
A vasút-közút kombinált fuvarozás helyzete és arra hatással bíró tényezők az Európai Unión belül
: Túri Attila