Egy startup webáruház kereskedelmi, marketing és logisztikai folyamatai

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Fekete Roland
További közreműködők: Zubora Patrik
Kulcsszavak:árubeszerzés
e-marketing - elektronikus marketing
logisztika
SWOT-elemzés
weboldal tervezés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/44302
Leíró adatok
Kivonat:Záródolgozatom alapja a MamaVita Zrt.-nél töltött szakmai gyakorlatom volt. A vállalat egy webshop üzemeltetésével foglalkozik 2021 októbere óta. Záródolgozatomat a MamaVita Zrt. és a mamavita.com bemutatásával kezdtem, majd bemutattam mi is az a webáruház, illetve az-e kereskedelem. Kitértem a MamaVita Zrt. által működtetett webshop különlegességeire, és a vásárlók felé kínált szolgáltatásaikra. A vállalat marketing stratégiájáról írtam pár oldalban, ahol ismertettem milyen formában alkalmazzák a marketinget. A mamavita.com saját számaival bemutattam egy webshopok számára fontos mutatót, majd a beszállítókkal való kapcsolatát. Ezek után egy kicsit hosszabb fejezetben ismertettem a cég által használt szoftvert, valamint, hogy az milyen folyamatok lebonyolítására alkalmas. Kifejtettem a vállalat rendelés feldolgozási folyamatát, a rendelés leadásától indulva a vásárlóhoz való kézbesítésig. A záródolgozatomat a MamaVita Zrt.-ről készített SWOT-elemzésemmel, illetve annak értékelésével zártam. A dolgozat megírását kimondottan élveztem, mert számomra nagyon érdekes a témája, valamint a webáruház működésével és működtetésével kapcsolatos folyamatok lebonyolítása. Örülök, hogy lehetőségem nyílt nyomon követni a vállalat fejlődését, növekedését szinte az indulás időpontjától, és a későbbiekben is ennek a részese lehetek a kapott állásajánlat által.