Elektronikus piacterek megvalósítása

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Borján Dávid
Other Authors: Avornicului Dr. Mihály Szilárd
Vaitzner Endre
Format: Thesis
Kulcsszavak:digitális gazdaság
elektronikus kereskedelem - online kereskedelem
piacterek
UI-design
UX-design
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/44311
Description
Abstract:Az internet elterjedése talán a kereskedelemre volt az egyik legnagyobb hatással. A vásárlásokat, a reklámokat, a boltok választékait, a tranzakciókat egyre fejlettebb internetes rendszerek támogatják, egyre egyszerűbben, gyorsabban és egyre több eszközön bonyolíthatjuk le üzleti tevékenységeinket. A cégek nagy részének a teljes online térben való elhelyezkedés lehetősége adott, azonban ennek sebességét nem ők határozzák meg, hanem a felületek végfelhasználói. Az online térbe való belépés a cégek közötti partnerséget, illetve a fúziókat támogatja. A szolgáltató cégek a verseny során nagyságukra és kiszolgálási korlátaikra való tekintettel ki tudják egészíteni egymást az online térnek köszönhetően. Gyakori modell napjainkban, mikor a nagyobb cég a komplexebb kérések gyorsabb teljesítésének érdekében olykor egy kisebb céget bíz meg egyes alfolyamatok kivitelezésével. Kutatásom során vizsgáltam az egyes üzleti modellek helytállását az online térben, illetve felvetettem a teljes online piactér vízióját.