Ügyfélkör elégedettség mérése egy hazai számviteli szolgáltatást végző KKV esetében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Vályi-Gliba Emőke
További közreműködők: Németh Dr. Krisztina
Vargáné Kovács Emese
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:SWOT-elemzés
szolgáltatásminőség
szolgáltatószektor
ügyfél
vevőkapcsolat
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/44326

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg44326
005 20230420152845.0
008 230420suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Vályi-Gliba Emőke 
245 1 0 |a Ügyfélkör elégedettség mérése egy hazai számviteli szolgáltatást végző KKV esetében  |c Vályi-Gliba Emőke  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatomban egy hazai, számviteli szolgáltatást végző cég ügyfélkörének felmérésével, elemzésével, értékelésével kapcsolatban írtam. A cég, egy kisvállalkozásnak minősülő magyar tulajdonossal rendelkező cég. Ügyfélkörébe tartoznak egyrészt cégek, egyéni vállalkozások és magánszemélyek, melyek részére komplex számviteli szolgáltatást nyújtanak. A szakdolgozatom során arra a kérdésekre kerestem a válaszokat, hogy mi határozza meg az ügyfél-elégedettséget Milyen sarkalatos pontjai vannak Mennyire mérhető az ügyfélminőség Mennyire szubjektív vagy lehet-e objektív az ügyfél-elégedettség A szakirodalmi részben ismertettem a szolgáltatások komplex fogalmát, a szolgáltatások számos szempont szerinti megközelítését és csoportosítását, melyek szorosan ide kapcsolódnak; továbbá a számviteli szolgáltatások definícióját és a szolgáltatások megnevezését. A minőség, mint a nyújtott szolgáltatás fokmérője és a minőségmenedzsment is bemutatásra került. A szakdolgozatom során alkalmazott módszertan egyrészt az ügyfélkör feltérképezése és a meglévő (nyilvánosan hozzáférhető) információk elemzése. A kutatás az ügyfélkör részére kiküldött kérdőívek segítségével történik. A kérdőívek egyik része az általam összeállított kérdések listája, amelyben általános és a szolgáltatásra jellemző kérdések témakörönkénti megbontásban szerepelnek. A másik kérdőív pedig a SERVQUAL ügyfélelégedettségi módszer szerinti kérdőívet tartalmazza. A kérdőívekből kinyert adatok segítségével szeretném az ügyfelek elégedettségét/elégedetlenségét, visszajelzéseit megvizsgálni, elemezni és javaslatokat tenni a jövőbeni teljesítmény javítására és az árbevétel növelésére. A dolgozat további részében bemutatásra került, a vizsgált cég, pénzügyi-gazdasági és jövedelmezőségi szempontok szerint. A cég belső és külső környezetének elemzésre a SWOT – és a PESTEL-modellt alkalmaztam. Az ügyfélkör bemutatása fejezetben a meglévő vevőállományt különböző szempont szerint elemeztem. Mind olyan információkat tartalmaznak, amelyek nyilvánosan elérhető forrásból származnak. A kutatásom utolsó részeiben a kérdőív adatainak elemzését, egyrészt a GAP-modell és a fontosság-teljesítmény módszertana alapján, illetve a SERVQUAL-modell módszertana alapján elemeztem. Szemléltetésképpen ábrákat és táblázatokat is alkalmaztam. A kérdőíveket tagoltan majd összességében is értékeltem. A fontosság- teljesítmény mátrix bemutatása után, az eredményeket javító akcióterveket is részleteztem. Az utolsó fejezetben a következtetések és javaslattétel kapott helyet. 
695 |a SWOT-elemzés 
695 |a szolgáltatásminőség 
695 |a szolgáltatószektor 
695 |a ügyfél 
695 |a vevőkapcsolat 
700 1 |a Németh Dr. Krisztina  |e ths 
700 1 |a Vargáné Kovács Emese  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44326/1/%C3%9Cgyf%C3%A9lk%C3%B6r%20el%C3%A9gedetts%C3%A9g%20m%C3%A9r%C3%A9se%20egy%20hazai%20sz%C3%A1mviteli%20szolg%C3%A1ltat%C3%A1st%20v%C3%A9gz%C5%91%20KKV%20eset%C3%A9ben.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44326/2/Titkos%C3%ADt%C3%A1si%20k%C3%A9relem.PDF  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44326/3/BA_O_V%C3%A1lyi-Gliba_Em%C5%91ke.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44326/4/V%C3%A1lyi-Gliba%20Em%C5%91ke_b%C3%ADr%C3%A1lat_N%C3%A9meth_Krisztina_bels%C5%91_konzulens.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44326/5/BA_B_V%C3%A1lyi-Gliba_Em%C5%91ke.pdf  |z Dokumentum-elérés