Ügyfélkör elégedettség mérése egy hazai számviteli szolgáltatást végző KKV esetében
Saved in:
Main Author: | Vályi-Gliba Emőke |
---|---|
Other Authors: |
Németh Dr. Krisztina
Vargáné Kovács Emese |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | SWOT-elemzés szolgáltatásminőség szolgáltatószektor ügyfél vevőkapcsolat |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/44326 |
Similar Items
Vevőkapcsolatok menedzsmentje egy számviteli szolgáltatást végző vállalatnál
: Szalai Nikolett
: Szalai Nikolett
Vevőkapcsolatok kezelése egy könyvelési szolgáltatást végző vállalatnál
: Baráth Anikó
: Baráth Anikó
Ügyfélkezelés fontossága a számviteli szolgáltatást nyújtó vállalatok esetében
: Horváth Bettina Tímea
: Horváth Bettina Tímea
Vevői elégedettség mérése egy autókereskedés szempontjából
: Váradi Krisztina
: Váradi Krisztina
Fogyasztói elégedettség mérése egy kisállatkereskedésben Teendők a szolgáltatás minőségi színvonalának fejlesztésére, a tovább terjeszkedésre
: Hegedűs Szimonetta
: Hegedűs Szimonetta
A minőség és az elégedettség, avagy a vevői elégedettség mérése egy budapesti fordítóirodában
: Kovács Bettina
: Kovács Bettina
Egy mosodai szolgáltatást nyújtó üzem hatékonyságának vizsgálata
: Zsigmond Hajnalka
: Zsigmond Hajnalka
Vevői elégedettség mérése és elemzése a nemzetközi autóbuszközlekedésben
: Mátyás Tamás
: Mátyás Tamás
Fogyasztói elégedettség és szolgáltatásminőség értékelésének mérése a hulladékgazdálkodásban
: Rákóczy Zsuzsanna Éva
: Rákóczy Zsuzsanna Éva
Dolgozói elégedettség mérése a Kartonpack Dobozipari Nyrt-nél
: Bredán Dávid Csaba
: Bredán Dávid Csaba
Dolgozói elégedettség mérése Magyarország egyik vezető távközlési vállalatánál
: Sinkó Dávid
: Sinkó Dávid
Direkt munkaerő elégedettség mérése, egy termelő vállalat fizikai állományban dolgozók körében
: Németh Anna
: Németh Anna
A fogyasztói elégedettség vizsgálata az otthoni lakossági szolgáltatást igénybevevő ügyfeleken keresztül a Magyar Telekom Nyrt. példáján
: Molnár Andrea
: Molnár Andrea
Egy specifikus szolgáltatást nyújtó kávézó üzemeltetésének és gazdálkodásának bemutatása
: Nardai Eszter
: Nardai Eszter
Fogyasztói elégedettség és a szolgáltatásminőség értékelésének mérése a Budget Autókölcsönzőnél
: Márton Marcell István
: Márton Marcell István
A vevői elégedettség mérése és fejlesztése az Adria- Holiday Utazási Irodában
: Lipusz-Polyefkó Enikő
: Lipusz-Polyefkó Enikő
A Bak és Vidéke Takarékszövetkezet kis- és középvállalkozó ügyfeleinek elégedettség mérése
: Kulcsár Adél
: Kulcsár Adél
A végelszámolás számviteli lebonyolítása egy KKV szektorba tartozó Betéti társaság esetében
: Horváth Felicia
: Horváth Felicia
Vevői- és termék elégedettség mérése a Sony Europe B.V Magyarország kereskedőinél
: Bacsa Soma Dénes
: Bacsa Soma Dénes
Kihívások és válaszok, avagy miért nehéz ma egy professzionális szolgáltatást menedzselni
: Hegedűs Anita
Published: (2019)
: Hegedűs Anita
Published: (2019)
A fogyasztói elégedettség és a lojalitás vizsgálata (elégedettség definiálása, lojalitás modellezése, mérése, empirikus vizsgálat egy adott cég vagy termék/szolgáltatás kapcsán)
: Klekner Mercédesz Lilla
: Klekner Mercédesz Lilla
Belső ügyfél koncepció megvalósulásának vizsgálata és ennek értékelése egy hazai KKV esetében
: Orbánhegyi Béla Zsolt
: Orbánhegyi Béla Zsolt
Dolgozói elégedettség mérése az NNG Kft.-nél szoftverfejlesztői- és tesztelői munkakört betöltők körében
: Nádasdi Nikolett
: Nádasdi Nikolett
Vevői elégedettség és kiszolgálási színvonal mérése a Diagnosticum Zrt. logisztikai folyamatainak bemutatásán keresztül
: Veiszpach Ádám
: Veiszpach Ádám
Pszihoszociális tényezők vizsgálata egy hazai termék- és rendszertanúsítást végző kisvállalkozásnál, esettanulmány
: Varga Dr Ildikó
: Varga Dr Ildikó
Fogyasztói elégedettség és lojalitás T-Mobile mobilszolgáltató esetében
: Móricz Ádám Zsolt
: Móricz Ádám Zsolt
Flottamenedzsment egy Magyarországon fuvarozást végző vállalatnál
: Fekete Bálint
: Fekete Bálint
Hogyan biztosítja az Eurosped a kiemelkedő szolgáltatást a megbízói számára
: Ruck Ella
: Ruck Ella
A háziorvosi tevékenységet végző gazdasági társaságok számviteli és adózási specialitásai
: Gulyás Krisztina
: Gulyás Krisztina
A digitális átalakulás lépései egy magyar KKV esetében
: Fábián Noémi Anna
: Fábián Noémi Anna
A hatékonyság és a számvitel összefüggései a postai, csomagküldő szolgáltatásokat végző vállalkozások esetében
: Keresztesi Klaudia
: Keresztesi Klaudia
Szolgáltatásminőség és fogyasztói elégedettség mérése és bemutatása a 6x6 Taxi Kft-n keresztül
: Zengő Réka
: Zengő Réka
Munkaerő-piaci szolgáltatást nyújtó vállalat toborzási és kiválasztási folyamatainak a vizsgálata
: Nagy Regina Nikolett
: Nagy Regina Nikolett
Elégedettség és lojalitásmérés a The Body Shop utántöltő állomásainak esetében
: Mádi Emese Júlia
: Mádi Emese Júlia
A fogászati turizmus jelentősége Sopronban - A fogászati szolgáltatást nyújtó szálláshelyek összehasonlító elemzése
: Berki Nóra
: Berki Nóra
A beruházáskontrolling működésének bemutatása egy beruházást végző projekttársaságnál
: Kocsis Zsuzsa
: Kocsis Zsuzsa
Egy hazai KKV kontrolling rendszerének kiépítése
: Medicsné Kalamán Zsuzsanna
: Medicsné Kalamán Zsuzsanna
A forgóeszközök menedzsmentje és pénzügyi tervezése egy építőipari KKV esetében
: Pancsuska Tamás
: Pancsuska Tamás
A kiszolgálási színvonal mérése egy szállítmányozó vállalatnál
: Hárshegyi Nóra
: Hárshegyi Nóra
A kiszolgálási színvonal mérése egy szállítmányozó vállalatnál
: Réfi Katalin
: Réfi Katalin
Similar Items
-
Vevőkapcsolatok menedzsmentje egy számviteli szolgáltatást végző vállalatnál
: Szalai Nikolett -
Vevőkapcsolatok kezelése egy könyvelési szolgáltatást végző vállalatnál
: Baráth Anikó -
Ügyfélkezelés fontossága a számviteli szolgáltatást nyújtó vállalatok esetében
: Horváth Bettina Tímea -
Vevői elégedettség mérése egy autókereskedés szempontjából
: Váradi Krisztina -
Fogyasztói elégedettség mérése egy kisállatkereskedésben Teendők a szolgáltatás minőségi színvonalának fejlesztésére, a tovább terjeszkedésre
: Hegedűs Szimonetta