A magyar labdarúgó mérkőzések nézőszámaival kapcsolatos kihívások, valamint lehetséges növekedés marketing tevékenységen keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Andó Benedek
További közreműködők: Máté Bálint
Zsigmond-Heinczinger Dr. Száva
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fogyasztói magatartás
marketingkommunikáció
márkaépítés
sport
sportmenedzsment
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/44340

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg44340
005 20230420154152.0
008 230420suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Andó Benedek 
245 1 2 |a A magyar labdarúgó mérkőzések nézőszámaival kapcsolatos kihívások, valamint lehetséges növekedés marketing tevékenységen keresztül  |c Andó Benedek  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A dolgozat során a magyar labdarúgó mérkőzések nézőszámaival kapcsolatos kihívásokat vizsgáltam meg. Kitértem a fogyasztói magatartásokra a labdarúgás területén, ezen belül is, hogy melyek a legfőbb visszatartó erők a mérkőzésre járás szempontjából, és hogy ezeket hogyan lehetne csökkenteni. Megvizsgáltam a marketingkommunikációs eszközöket az online és az offline lehetőségek szempontjából is. Továbbá szó esik még a márkaépítésről és a márkaértéről is a dolgozatban. A kutatás célja, hogy feltárásra kerüljenek azok a tényezők, melyek visszatartják az embereket a mérkőzésektől, valamint hogy ezeket a komponenseket hogyan lehetne csökkenteni. Mindezek mellett górcső alá veszem, hogy mely intézkedésekkel lehetne még népszerűbbé tenni a sporteseményeket. Vegyes kutatást alkalmaztam, mely során a kérdőívet 157-en töltötték ki, a kvalitatív kutatás során pedig három félig strukturált interjút készítettem. Végül fény derült arra, hogy a közösség hiánya és a sikeresség a két leginkább befolyásoló tényező. Továbbá hatást gyakorló faktort jelent még a nem megfelelő infrastruktúra a stadionok körül és a csekély jelenlét a közösségi média felületeken a csapatok és a szövetség részéről. 
695 |a fogyasztói magatartás 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a márkaépítés 
695 |a sport 
695 |a sportmenedzsment 
700 1 |a Máté Bálint  |e ths 
700 1 |a Zsigmond-Heinczinger Dr. Száva  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44340/1/And%C3%B3%20Benedek_W15YN8_Szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44340/2/And%C3%B3%20Benedek_W15YN8_Vezet%C5%91i%20%C3%B6sszefoglal%C3%B3.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44340/3/Z%C3%A1r%C3%B3vizsga%20szakdolgozat%20b%C3%ADr%C3%A1lat%20%C3%A9s%20javaslat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44340/4/ando_benedek_W15YN8.pdf  |z Dokumentum-elérés