A magyar labdarúgó mérkőzések nézőszámaival kapcsolatos kihívások, valamint lehetséges növekedés marketing tevékenységen keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Andó Benedek |
---|---|
További közreműködők: |
Máté Bálint
Zsigmond-Heinczinger Dr. Száva |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | fogyasztói magatartás marketingkommunikáció márkaépítés sport sportmenedzsment |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/44340 |
Hasonló tételek
A sportágfejlesztés lehetőségei és eszközei a Magyar Labdarúgó Szövetség marketing tevékenységén keresztül
: Tóvaj Kristóf
: Tóvaj Kristóf
A növekedés lehetséges új dimenziói - avagy a szervezeti konfliktusok kezelése
: Horváth Alexandra Mónika
: Horváth Alexandra Mónika
A magyar energiaital piac bemutatása a Red Bull marketing tevékenységén keresztül
: Horváth András István
Megjelent: (2013)
: Horváth András István
Megjelent: (2013)
Családi vállalkozások generációváltásával kapcsolatos kihívások
: Bacsi Alexandra
: Bacsi Alexandra
VÁLLALATOK ÁLTAL ALKALMAZOTT TERVEZÉSI MÓDSZEREK, VALAMINT AZ ÁLTALUK ELÉRT NÖVEKEDÉS KÖZÖTTI ÖSSZEFÜGGÉSEK VIZSGÁLATA
: Németh Áron
: Németh Áron
A vállalati növekedés mérésének problematikája
: Zsupanekné Palányi Ildikó
Megjelent: (2010)
: Zsupanekné Palányi Ildikó
Megjelent: (2010)
Magyar első osztáyú labdarúgó klubok kereskedelmi lehetőségei
: Kopjári Gergő
: Kopjári Gergő
A Labdarúgó Bajnokok Ligájának szponzorálása, mint marketing eszköz
: Mónos Zoltán
Megjelent: (2013)
: Mónos Zoltán
Megjelent: (2013)
Labdarúgó sportesemények turisztikai vonzereje
: Nagy Viktória
: Nagy Viktória
Marketing mix elemeinek vizsgálata a Gyöngyösi Tourinform Iroda tevékenységén keresztül
: Lovász Hajnalka
: Lovász Hajnalka
Rendezvényszervezés bemutatása egy kisvendéglő tevékenységén keresztül
: Gulyás Gréta
: Gulyás Gréta
A kínai gazdasági növekedés lassulásának okai
: Jónás Endre
: Jónás Endre
Stratégiai növekedés a Setex Bt-ben
: Székely Dóra
Megjelent: (2019)
: Székely Dóra
Megjelent: (2019)
Stratégiai kihívások és lehetséges válaszok a Zala megyei nyelviskoláknál
: Tirner Dorina
: Tirner Dorina
A magánnyugdíjpénztárak gazdálkodásának és befektetési tevékenységének bemutatása a Dimenzió Magánnyugdíjpénztár tevékenységén keresztül
: Bánné Benedek Brigitta
: Bánné Benedek Brigitta
A kínai gazdasági növekedés tényezői Fellendülőben a belső piac?
: Szabó Péter
: Szabó Péter
Fejlődés és növekedés a digitalizáció korában A growth hacking marketing módszer lehetőségei
: Barta Dzsenifer
: Barta Dzsenifer
A fenntartható marketing hatékonyságának vizsgálata a Vinted online piactér tevékenységén keresztül
: Dobos Panna Zsuzsanna
: Dobos Panna Zsuzsanna
A magyar profi labdarúgó klubok választható stratégiái – van választás?
: Dénes Ábel
: Dénes Ábel
Állami támogatások elszámolása, kezelése a Magyar Labdarúgó Szövetség gazdálkodásában
: Horváth Bence
: Horváth Bence
Az olasz-magyar kulturális kapcsolatok alakulása az Olasz Kultúrintézet tevékenységén keresztül
: Tóth Boglárka
: Tóth Boglárka
A fenntartható növekedés makrogazdasági és vállalati szinten
: Zsupanekné Palányi Ildikó
Megjelent: (2005)
: Zsupanekné Palányi Ildikó
Megjelent: (2005)
Hagyomány és hatékonyság - növekedés három generáción át
: Szennay Áron
Megjelent: (2024)
: Szennay Áron
Megjelent: (2024)
Életciklus-alapú finanszírozási lehetőségek a növekedés finanszírozására
: Ruck Ella
: Ruck Ella
A magyar-ukrán külgazdasági kapcsolatok perspektívái az ukrán gazdasági növekedés tükrében
: Keresztény Adrián
: Keresztény Adrián
A magyar NB1-es labdarúgó klubok marketing stratégiájának elemzése a Szombathelyi Haladás csapatán keresztül bemutatva
: Hegyi Zsolt
: Hegyi Zsolt
Marketing a Facebookon gyakorlatának bemutatása a UPC Magyarország tevékenységén kereszül
: Juszt Fanni
: Juszt Fanni
A Szurkolói Elégedettség Formálása Kommunikációs Stratégiákkal a Magyar Labdarúgó Élcsapatoknál.
: Katona Kálmán
: Katona Kálmán
Az outplacement alkalmazása és empirikus példája a Magyar Telekom Nyrt. tevékenységén keresztül
: Nagy Dorina
: Nagy Dorina
Nemzetközi konferenciák szervezésének bemutatása a GLC tevékenységén keresztül
: Szitás Daniella
: Szitás Daniella
Pénzmosás megelőzés folyamata egy bank compliance tevékenységén keresztül
: Laczkó Daniella
: Laczkó Daniella
Kiállítás szervezés bemutatása a Promo Kft. tevékenységén keresztül
: Bárdos Dalma
: Bárdos Dalma
Vállalati növekedés és az arra adott vezetői válaszok
: Sajtos Szilvia
: Sajtos Szilvia
A vállalati növekedés a vállalati életciklus-modellek tükrében
: Zsupanekné Palányi Ildikó
Megjelent: (2008)
: Zsupanekné Palányi Ildikó
Megjelent: (2008)
A számlázási folyamat változása az ügyfélszám növekedés függvényében
: Haraszti Orsolya
: Haraszti Orsolya
Növekedés a válság idején - egy mikrovállalkozás pénzügyi terve
: Halász Sarolta
: Halász Sarolta
A gazdasági növekedés és az államadósság közöttük lévő kapcsolat elemzése nemzetközi összehasonlításban
: Herczeg Gyula
: Herczeg Gyula
Magyar fürdővárosok múltja, jelene, jövője, jelentőségük Sárvár Fürdőváros adottságain és tevékenységén keresztül bemutatva
: Fazekas Renáta
: Fazekas Renáta
Labdarúgó-világbajnokságok rendezésének gazdasági és turisztikai hatásai
: Brogyay Dániel
: Brogyay Dániel
A 2021-es Labdarúgó-Európa-bajnokság Budapesten
: Kiss Amanda
: Kiss Amanda
Hasonló tételek
-
A sportágfejlesztés lehetőségei és eszközei a Magyar Labdarúgó Szövetség marketing tevékenységén keresztül
: Tóvaj Kristóf -
A növekedés lehetséges új dimenziói - avagy a szervezeti konfliktusok kezelése
: Horváth Alexandra Mónika -
A magyar energiaital piac bemutatása a Red Bull marketing tevékenységén keresztül
: Horváth András István
Megjelent: (2013) -
Családi vállalkozások generációváltásával kapcsolatos kihívások
: Bacsi Alexandra -
VÁLLALATOK ÁLTAL ALKALMAZOTT TERVEZÉSI MÓDSZEREK, VALAMINT AZ ÁLTALUK ELÉRT NÖVEKEDÉS KÖZÖTTI ÖSSZEFÜGGÉSEK VIZSGÁLATA
: Németh Áron