Az érzékszervi marketing fogyasztóra gyakorolt hatása

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Cseh Viktória
További közreműködők: Németh Dr. Szilárd
Szilárd Fazekas
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:érzékszervek
érzékszervi marketing
fogyasztói magatartás
innováció
marketing
marketingstratégiák
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/44355

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg44355
005 20230421094305.0
008 230421suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Cseh Viktória 
245 1 3 |a Az érzékszervi marketing fogyasztóra gyakorolt hatása  |c Cseh Viktória  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A dolgozatom központi témája az érzékszervi marketing fogyasztóra gyakorolt hatása. A dolgozat célja, hogy feltárjam, az érzékszervekre ható külső tényezők, hogyan hatnak a vásárlókra, miként befolyásolják a döntéseiket és vásárlási, fogyasztási szokásaikat és milyen marketingstratégiák építhetők erre. A kutatási kérdéseim arra irányultak, hogy az egyes tényezők milyen viselkedést, érzéseket váltanak ki az emberekből, és ezt a vállalatok hogyan tudják üzleti előnyökre konvertálni. A kutatásomhoz kvalitatív módszertant alkalmaztam, azon belül is kísérletet végeztem, amit félig strukturált interjúval egészítettem ki. A kísérletet heterogén mintán keresztül végeztem el 16 személlyel, két különböző helyszínen, otthoni körülmények között, illetve a Starbucksban. A kísérlet során az előre elkészített interjúkérdések mentén haladva az alanyok saját véleményt és érzéseket is megfogalmaztak mind a két helyszínen. A kísérlet során a már feltárt irodalmi kutatások eredményeivel alátámasztva, illetve ezeket kiegészítve vizsgáltam meg, hogy az érzékszervi marketing milyen mértékben van hatással a fogyasztókra. A kutatásom során arra az eredményre jutottam, hogy valóban van hatása az érzékszervi marketingnek, mert ezzel hosszú távú, lojális fogyasztókra tudnak azok a cégek szert tenni, amelyek ezt a marketingstratégiát alkalmazzák. 
695 |a érzékszervek 
695 |a érzékszervi marketing 
695 |a fogyasztói magatartás 
695 |a innováció 
695 |a marketing 
695 |a marketingstratégiák 
700 1 |a Németh Dr. Szilárd  |e ths 
700 1 |a Szilárd Fazekas  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44355/1/Cseh_Vikt%C3%B3ria_UQ822O.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44355/2/BA_O_Cseh_Vikt%C3%B3ria.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44355/3/Cseh%20Vikt%C3%B3ria.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44355/4/BA_B_Cseh_Viktoria.pdf  |z Dokumentum-elérés