A Reckitt Benckiser (Magyarország) Kft. Hyho ágazatában szereplő főbb márkák vizsgálata az ellátási láncon keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Vámos Patrícia |
---|---|
További közreműködők: |
Kozma Dr. Tímea
Ongai Máté |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | ellátási lánc - ellátó hálózat kommunikáció logisztika projekt termékbevezetés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/44367 |
Hasonló tételek
A Reckitt Benckiser Group plc vállalatértékelése
: Vejtei Adél Nikolett
: Vejtei Adél Nikolett
A Reckitt Benckiser transznacionális termelő vállalat raktárfejlesztése
: Taksár Szabina
: Taksár Szabina
Fact-finding research of the month-end push effect at Reckitt Benckiser
: Szilágyi Szilvia Éva
: Szilágyi Szilvia Éva
Az SAP bevezetése egy FMCG nagyvállalatnál a Reckitt Benckiser példáján keresztül
: Krisztián Ágnes
: Krisztián Ágnes
A Home Office, mint atipikus foglalkoztatási forma a Reckitt Benckiser Kft. példáján keresztül
: Mészáros Viktória
: Mészáros Viktória
A hazai és nemzetközi számviteli különbségek feltárása a Reckitt Benckiser Tatabánya Kft. példáján keresztül
: Végh Barbara
: Végh Barbara
Az ellátási láncon belül történő kommunikáció a jelenben, és a jövőben
: Matyi Márió
: Matyi Márió
Mobil eszközök és intelligens megoldások a mezőgazdaság állattenyésztési ágazatában
: Koncsol Meliton
: Koncsol Meliton
A fogyasztói termék élmény és az erre épülő marketing stratégia a Culinaris kereskedelmi láncon keresztül bemutatva.
: Papp Kata Krizantin
: Papp Kata Krizantin
Az e-sport rendezvények szponzorációjának hatása a márkák imázsára és üzleti teljesítményére
: Vámos Vince
: Vámos Vince
Főbb adónemek összehasonlítása Magyarország és Ausztria között
: Sándor Cintia
: Sándor Cintia
Várkonyi étterem itallapján szereplő borok értékesítésének elemzése
: Gruda Miklós
: Gruda Miklós
Az okostelefon, mint gazdasági és technológiai szereplő
: Kolocsán Ádám
: Kolocsán Ádám
Cider márkák kommunikációja Magyarországon
: Barta Diána
: Barta Diána
Ruházati márkák a metaverzumban
: Kunvári Miklós
: Kunvári Miklós
Gyógyszertári kozmetikai márkák marketingkommunikációja
: Biró Boglárka
: Biró Boglárka
Autóipari márkák marketingstratégiáinak összehasonlítása
: Fábián Gergely
: Fábián Gergely
Híres magyar pékségek napjainkban- Márkák vizsgálata-
: Kendi Bernadett
: Kendi Bernadett
Velence Resort & Spa itallapján szereplő borok értékesítésének elemzése
: Takács Péter
: Takács Péter
Az UNESCO listán szereplő magyarországi helyszínek turisztikai kínálata
: Kereszturi Laura
: Kereszturi Laura
Híres márkák és a sport
: Szabó Rita
: Szabó Rita
Fantázia Zrt. főbb adókötelezettségeinek vizsgálata
: Kovács Kitti
: Kovács Kitti
Az Old Erica étterem itallapján szereplő sörök értékesítésének elemzése
: Plaszkó Zsanett
: Plaszkó Zsanett
Hotel Veritas KFT. Budapest itallapján szereplő borok értékesítésének elemzése
: Fodor Balázs
: Fodor Balázs
A hazai divatiparban szereplő kereskedők jelenlegi helyzete és lehetőségei
: Cinder Kristóf
: Cinder Kristóf
Jamie Oliver’s Italian Restaurant itallapján szereplő borok értékesítésének elemzése
: Cseh Blanka
: Cseh Blanka
Elektronikus banki szolgáltatások főbb típusai és a szolgáltatásokban rejlő főbb kockázatok
: Faltay György
: Faltay György
Magyarország adórendszerében a főbb társadalom- és gazdaságpolitikai célok érvényesülésének vizsgálata 2010-től napjainkig különböző adónemeken keresztül
: Szabó László
: Szabó László
Kereskedelmi márkák szerepe a Spar Magyarországnál
: Kalmár Bálint
: Kalmár Bálint
Márkák harca - Apple a mobilpiac ellen
: Demeter Ákos Kristóf
: Demeter Ákos Kristóf
A márkák szerepe a fiatalok önkifejezésében
: Báti Zsombor
: Báti Zsombor
A Krisztina Cukrászda főbb folyamatainak vizsgálata
: Botlik Petra
: Botlik Petra
Suinsa Magyarország Kft. (gyártó) ellátási rendszerének vizsgálata
: Szabó Zsuzsanna
: Szabó Zsuzsanna
Új szereplő a magyar sörpiacon - a Borsodi Super Dry bevezetése
: Szabó Virág
: Szabó Virág
A fogyasztók márkaválasztási szokásainak vizsgálata a Pritt és a Schwarzkopf márkák összehasonlításán keresztül
: Ökrös Kinga
: Ökrös Kinga
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal bemutatása főbb tevékenységein keresztül
: Meszesán Fanni
: Meszesán Fanni
Márkák, amiket imádunk utálni - avagy a márkakerülésről
: Zana Veronika
: Zana Veronika
Közösségi média marketing a ruházati márkák piacán
: Kovács Ádám Ferenc
: Kovács Ádám Ferenc
Új márkák bevezetése a professzionális fodrászcikkek piacán
: Kiss Nikolett
: Kiss Nikolett
A légkondicionáló piacot uraló márkák marketingstratégiájának összehasonlítása
: Kovács Tamás
: Kovács Tamás
Hasonló tételek
-
A Reckitt Benckiser Group plc vállalatértékelése
: Vejtei Adél Nikolett -
A Reckitt Benckiser transznacionális termelő vállalat raktárfejlesztése
: Taksár Szabina -
Fact-finding research of the month-end push effect at Reckitt Benckiser
: Szilágyi Szilvia Éva -
Az SAP bevezetése egy FMCG nagyvállalatnál a Reckitt Benckiser példáján keresztül
: Krisztián Ágnes -
A Home Office, mint atipikus foglalkoztatási forma a Reckitt Benckiser Kft. példáján keresztül
: Mészáros Viktória