Qualitätssystem und Benchmarking Leading Quality Assurance im Hotel Adlon Kempinski und weltweit

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szűcs Bernadett
További közreműködők: Halpern Péter
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Qualitätssystem
Benchmarking
Hotel Adlon Kempinski
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/4437

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg4437
005 20180301164147.0
008 151211suuuu hu om 000 ger d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a de 
100 1 |a Szűcs Bernadett 
245 1 0 |a Qualitätssystem und Benchmarking  |b Leading Quality Assurance im Hotel Adlon Kempinski und weltweit  |c Szűcs Bernadett  |h [elektronikus dokumentum] 
695 |a Qualitätssystem 
695 |a Benchmarking 
695 |a Hotel Adlon Kempinski 
700 1 |a Halpern Péter  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/4437/1/Sz%C5%B1cs%20Bernadett%20szakdolgozat%202015.pdf  |z Dokumentum-elérés