Marketingkommunikációs és üzletfejlesztési stratégiák implementálhatóságának vizsgálata, egy több mint 20 éves múlttal rendelkező cég és egy kezdő vállalkozás összehasonlításával
Saved in:
Main Author: | Simon Janka Eszter |
---|---|
Other Authors: |
Filep Anita
Zsigmond-Heinczinger Dr. Száva |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | 4p intelligenciafejlesztés marketingkommunikáció marketingmix pull stratégia SEO üzletfejlesztés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/44372 |
Similar Items
Egy kezdő vállalkozás marketingkommunikációs stratégiája
: Molnár Virág
: Molnár Virág
Üzletfejlesztési lehetőségek egy működő hazai kisvállalkozásnál
: Gocsman Ágota Anna
: Gocsman Ágota Anna
Egy kezdő vállalkozás üzleti terve
: Said Sára Gülshan
: Said Sára Gülshan
A könyvvizsgálat minőségbiztosítása egy nemzetközi hálózattal rendelkező könyvvizsgáló cég gyakorlatában
: Varga Vanda
: Varga Vanda
Egy magyar sikertörténet - 20 éves a Tippmix
: Kállai Péter
: Kállai Péter
Üzletfejlesztési projektjavaslat online bolt bevezetésére egy konkrét vállalat példáján keresztül
: Fehér Roland
: Fehér Roland
A zenei marketing fontossága egy kezdő előadóként
: Palatinus Bettina
: Palatinus Bettina
Egy kezdő kisvállalkozás logisztikai problémái és azok megoldásai
: Kapás Ádám
: Kapás Ádám
Big Data alapú üzletfejlesztési koncepciók a Magyar Telekomnál
: Soósová Veronika
: Soósová Veronika
ADÓOPTIMALIZÁLÁS A VILÁGGAZDASÁGBAN ÉS KEZDŐ VÁLLALKOZÁSOKNÁL
: Oláh Csaba
: Oláh Csaba
Közösségi finanszírozás lehetőségei kezdő vállalkozások számára
: Nemes Tibor
: Nemes Tibor
Leltározási tevékenység vizsgálata egy adott gazdaságban, kapcsolata a beszámoló összehasonlításával
: Helle Szimonetta
: Helle Szimonetta
Leltározási tevékenység vizsgálata egy adott gazdaságban, kapcsolata a beszámoló összehasonlításával
: Bajnócziné Varga Veronika Klaudia
: Bajnócziné Varga Veronika Klaudia
A siker kulcsa a reklám? Online reklámozás egy kezdő vállalkozás szemszögéből
: Major Edina
: Major Edina
A hazai szakképzési rendszer 20 éve Változás, fejlődés, feszültségek, megoldásra váró problémák
: Majorné Pádár Erika Rita
: Majorné Pádár Erika Rita
A közösségi média használata egy egyetemista célközönséggel rendelkező márka életében
: Gyöngyösi Diána
: Gyöngyösi Diána
Egy fiatal vállalkozás kezdő lépései, azaz a Vmatex Solutions Kft. tevékenységének elemzése
: Balogh Renáta
: Balogh Renáta
Egy leendő esküvőszervező cég marketingterve
: Barancsi Janka
: Barancsi Janka
A Mamolart Gallery kezdő vállalkozás marketingstratégiájának a kidolgozása
: Gojdár András
: Gojdár András
Médiahatás és médiatudatosság a 14-20 éves fiatalok körében
: Keresztes Nóra
: Keresztes Nóra
Ukrán nemzetiségű munkavállalók beillesztése egy magyarországi telephellyel rendelkező multinacionális vállalat közegébe
: Nánási Tünde
: Nánási Tünde
A közösségi média hatása egy kezdő vállalkozásra - saját vállalkozásomon, az Art by Heart-on keresztül bemutatva
: Szabó Szonja
: Szabó Szonja
Egy 20 éve sikeresen működő vidéki kisvállalkozás kilábalása a válságból, jelenlegi pénzügyi helyzete és jövőképe
: Kovács Ágnes
: Kovács Ágnes
A Facebook hatása a 14-20 éves fiatalok kapcsolattartási szokásaira
: Balogh-Szőr Anita
: Balogh-Szőr Anita
Egy nemzetközi és egy magyar gyógyszeripari cég konszolidált éves beszámolójának gazdasági elemzése
: Gácsi Zsófia
: Gácsi Zsófia
Szenior marketing a Web 2.0 dimenzióban
: Ursz Janka
: Ursz Janka
A nagy növekedési potenciállal rendelkező startupok kihívásai
: Horváth Gábor Bertalan
: Horváth Gábor Bertalan
Diplomával rendelkező pályakezdők elhelyezkedési esélyei a munkaerőpiacon
: Bognár Erika
: Bognár Erika
Egy mezőgazdasági cég éves beszámolójának elemzése és az információk hasznosítása
: Bodnár Dóra
: Bodnár Dóra
A Zalavíz Zrt. leltározási tevékenysége, kapcsolata a beszámoló összehasonlításával
: Tóth Eszter
: Tóth Eszter
Magyarország, valamint Budapest turizmusának statisztikai vizsgálata Bécs turizmusának összehasonlításával
: Németh Laura
: Németh Laura
A CRM rendszerek bemutatása két CRM rendszer bemutatásával, összehasonlításával
: Nyerges Péter
: Nyerges Péter
Az éttermi élmény vizsgálata Budapest és Lisszabon esetének összehasonlításával
: Kalmár Kata
: Kalmár Kata
Magyarország 20 éve a NATO-ban és szerepvállalása a koszovói misszióban
: Mónus Dávid
: Mónus Dávid
AFR 2.0 bevezetése egy magyarországi nagybanknál
: Török Balázs
: Török Balázs
Magyarországon leányvállalattal rendelkező multinacionális vállalat gazdasági tevékenységének bemutatása Egy multinacionális vállalat bemutatása könyvvizsgálati szempontok alapján
: Géczi Petra
: Géczi Petra
Hagyományos és új módszerek a 2008. évben átszervezésre került ITD Hungary Zrt. tőkebefektetési és üzletfejlesztési tevékenységében
: Barkócziné Magyar Veronika
: Barkócziné Magyar Veronika
Egy MOOC értékesítő cég esettanulmánya marketingkommunikációs szempontból
: Havasi Marcell
: Havasi Marcell
A KIS VENDÉGFOGADÓ KAPACITÁSSAL RENDELKEZŐ SZÁLLÁSHELYEK BOLDOGULÁSI LEHETŐSÉGEI HÉVÍZEN
: Németh Lilla
: Németh Lilla
Emberi életre magas kockázati tényezővel rendelkező vállalati kríziskommunikációs esettanulmányok
: Szokolai Nándor
: Szokolai Nándor
Similar Items
-
Egy kezdő vállalkozás marketingkommunikációs stratégiája
: Molnár Virág -
Üzletfejlesztési lehetőségek egy működő hazai kisvállalkozásnál
: Gocsman Ágota Anna -
Egy kezdő vállalkozás üzleti terve
: Said Sára Gülshan -
A könyvvizsgálat minőségbiztosítása egy nemzetközi hálózattal rendelkező könyvvizsgáló cég gyakorlatában
: Varga Vanda -
Egy magyar sikertörténet - 20 éves a Tippmix
: Kállai Péter