A Manpower toborzásához tartozó marketing tevékenységek értékelése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Fodor Petra
További közreműködők: Huber Vanda
Németh Dr. Szilárd
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:branding
direkt marketing
HR
marketing
vállalati marketing stratégiák
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/44384
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatomban a marketing és a toborzás közös aspektusával foglalkozom. A kutatási kérdésem, hogy mi a szerepe a közösségi média felületeknek a toborzásban és a Manpower marketing kommunikációs stratégiája az eredményes jelöltek bevonzására. A dolgozatban kvalitatív és kvantitatív kutatási módszert alkalmaztam, elvégeztem kettő szakmai beszélgetést, a vállalati oldalról, és kérdőívvel mértem fel a munkavállalók szemszögét. Kijelenthető, hogy a social média megkönnyíti a toborzók feladatát, tehát nagy szerepe van. A megfelelő csatornák megtalálása a Manpower stratégiája, valamint az új platformokon megjelenés.