A Manpower toborzásához tartozó marketing tevékenységek értékelése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Fodor Petra
További közreműködők: Huber Vanda
Németh Dr. Szilárd
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:branding
direkt marketing
HR
marketing
vállalati marketing stratégiák
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/44384

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg44384
005 20230421094407.0
008 230421suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Fodor Petra 
245 1 2 |a A Manpower toborzásához tartozó marketing tevékenységek értékelése  |c Fodor Petra  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatomban a marketing és a toborzás közös aspektusával foglalkozom. A kutatási kérdésem, hogy mi a szerepe a közösségi média felületeknek a toborzásban és a Manpower marketing kommunikációs stratégiája az eredményes jelöltek bevonzására. A dolgozatban kvalitatív és kvantitatív kutatási módszert alkalmaztam, elvégeztem kettő szakmai beszélgetést, a vállalati oldalról, és kérdőívvel mértem fel a munkavállalók szemszögét. Kijelenthető, hogy a social média megkönnyíti a toborzók feladatát, tehát nagy szerepe van. A megfelelő csatornák megtalálása a Manpower stratégiája, valamint az új platformokon megjelenés. 
695 |a branding 
695 |a direkt marketing 
695 |a HR 
695 |a marketing 
695 |a vállalati marketing stratégiák 
700 1 |a Huber Vanda  |e ths 
700 1 |a Németh Dr. Szilárd  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44384/1/Fodor_Petra_QWU044.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44384/2/titkos%C3%ADt%C3%A1s.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44384/3/BA_O_Fodor_Petra.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44384/4/BA_B_Fodor_Petra.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44384/5/Fodor%20Petra.pdf  |z Dokumentum-elérés