A teljesítményértékelés folyamata, szerepe egy hazai szolgáltató központ példáján keresztül szemléltetve

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Sebestyén Vivien Éva
További közreműködők: Böcskei Csilla
Faragóné Lepp Katalin
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:egyéni célok
emberi erőforrás menedzsment
szervezeti célok
teljesítmény
teljesítményértékelés
teljesítménymenedzsment
teljesítménymérési rendszer
visszajelzés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/44411
Leíró adatok
Kivonat:A szakdolgozatom témája a teljesítménymenedzsment, teljesítményértékelés. A gyakorlati megvalósulását egy hazai szolgáltató központ példáján keresztül mutattam be. A kutatásom célja az volt, hogy az elméletben bemutatott teljesítményértékeléshez kapcsolódó jellemzőket és elemeket a vizsgált vállalat szintjén gyakorlatban is feltárjam, továbbá megvizsgáljam az értékelők és értékeltek hozzáállását a rendszerhez. Kevert módszertant alkalmaztam, vezetői interjúk és vállalati kérdőív segítségével nyertem részletes betekintést a teljesítményértékelési folyamatba. A kutatások alapján megállapítottam, hogy a vállalatnál használt teljesítményértékelési rendszer hatékonynak bizonyul, megfelelően működik, olyan felület és eszköz, mely egyénreszabható, és kiszolgálja az igényeket.