Az influenszer marketing hatása a magyarországi B2C e-kereskedelemre

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Gazdag Dorottya
További közreműködők: Czupor Attila István
Eckert Bálint
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:21. század
business marketing
business to consumer
e-marketing - elektronikus marketing
fogyasztói piac
influenszer
közösségi média
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/44417
Leíró adatok
Kivonat:A szakdolgozatomban az influenszer marketing helyzetét vizsgáltam hazai szinten, hogy miként befolyásolja a business to consumer elektronikus kereskedelmet, így annak hatékonyságát és fontosságát elemeztem. A témám napjainkban kiemelt aktualitással bír, ugyanis a közösségi média teljeskörűen vállal szerepet az online terekben zajló reklámozások és értékesítések folyamatában. Online kitölthető kérdőívet és fókuszcsoportos interjút készítettem annak érdekében, hogy minél reprezentatívabb eredményre tudjak szert tenni. A kutatási célom az volt, hogy az influenszer marketing hatékonyságáról a fogyasztók véleményét lehetőségem legyen megismerni, majd azokat elemezni. A kutatásaim eredményei alapján a diplomamunkámban elemzett marketing típus hatékonynak és szükségszerűnek tekinthető a 21.században, az emberek nyitottak és felismerik, annak lényegét a B2C vállalatok terjeszkedése során.