Az influenszer marketing hatása a magyarországi B2C e-kereskedelemre
Saved in:
Main Author: | Gazdag Dorottya |
---|---|
Other Authors: |
Czupor Attila István
Eckert Bálint |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | 21. század business marketing business to consumer e-marketing - elektronikus marketing fogyasztói piac influenszer közösségi média |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/44417 |
Similar Items
A Koronavírus járvány hatása az elektronikus kereskedelemre Magyarországon, különös tekintettel a B2C szegmensre
: Kővágó Veronika
: Kővágó Veronika
A B2B és B2C marketing különbségei a közösségi médiában
: Rajki-Kulifai Laura Kíra
: Rajki-Kulifai Laura Kíra
Ticketing rendszer fejlesztése B2B/B2C webáruházak üzemeltetéshez
: Láng Benedek
: Láng Benedek
B2B és B2C marketing eszközök használata a Senio Kft. számára
: Nagy Gyula
: Nagy Gyula
Nagyvállalati marketing-controlling rendszerek közötti eltérések a B2B és B2C szintjén
: Szabó Cintia
: Szabó Cintia
A B2B és B2C értékesítés növelése az online platformokon keresztül
: Lőrincz Hanna
: Lőrincz Hanna
A B2C marketplacek jelene és jövője
: Juhász Ákos Péter
: Juhász Ákos Péter
Van-e jövője a B2B piactereknek a magyarországi piacon?
: Horváth Zsolt
: Horváth Zsolt
The impact of Covid-19 pandemic to digitalization in B2C sector in Kyrgyzstan
: Kodirova Dinara
: Kodirova Dinara
Az e-learning szolgáltatások piaca és az Innotica Groupnál alkalmazott marketing-mix változásai B2C piacra lépés esetén
: Kónya Dávid
: Kónya Dávid
Digitális marketing a B2B szektorban
: Décsei Kinga
: Décsei Kinga
B2B marketing a digitális korban
: Kovács Emese Kitti
: Kovács Emese Kitti
Közösségi média marketing a B2B szektorban
: Finta Benedek
: Finta Benedek
B2C Rendezvények, mint marketingkommunikációs eszköz a Biotech USA kft. Példáján Keresztül
: Bellai Kinga
: Bellai Kinga
Influenszer marketing hatása Z generációra
: Molnár Martin
: Molnár Martin
B2B marketing jelentősége a Merkapt Zrt.-nél
: Szabó Virág
: Szabó Virág
Az elektronikus kereskedelem jövője. A B2C megjelenési forma az Európai Unió három tagországában
: Horváth Brigitta Mónika
: Horváth Brigitta Mónika
A B2B e-kereskedelm szerepe egy globálisan működő cég fejlődésében
: Suszter István
: Suszter István
Napenergia B2B piac Magyarországon
: Kálovics Alexandra
: Kálovics Alexandra
A B2B marketing szerepe a Magnew Kft. életében
: Práczki Zoltán Szilveszter
: Práczki Zoltán Szilveszter
B2B marketing alkalmazása a magyar informatikai disztribútorok körében
: Skotnyár Evelin
: Skotnyár Evelin
Inbound marketing eszközök bevonása egy B2B vállalat stratégiájába
: Mészáros István
: Mészáros István
B2W Business to women - Marketing női célpiacra
: Lada Alexandra Mónika
: Lada Alexandra Mónika
A 2020-as koronavírus járvány hatása az e-kereskedelemre
: Visnyei Eszter
: Visnyei Eszter
Kommunikáció a nemzetközi B2B marketingben
: Pógyor Fanni
: Pógyor Fanni
Az Oxygeni Hair & Skin B2B marketingkommunikációja
: Halász Dóra Alexandra
: Halász Dóra Alexandra
Marketing megoldások a B2B piacon - Az Eaton példáján keresztül bemutatva
: Somogyi Barbara
: Somogyi Barbara
A személyes értékesítés a B2B szektorban
: Halmai Patrícia
: Halmai Patrícia
Marketingkommunikációs eszközök hatékonysága a B2B szektorban
: Fejér Csilla
: Fejér Csilla
Leadgenerálási eszközök elemzése a B2B szektorban
: Wachter Lilla
: Wachter Lilla
Az online marketing és a lead generálás használata a B2B szektorban
: Szarvas Diána
: Szarvas Diána
Az Alt Cash Kft. B2B marketing tevékenységének elemzése és továbbfejlesztésének lehetőségei
: Takáč Ladislav
: Takáč Ladislav
Influenszer marketing a divatiparban Magyarországon
: Kocsis Gerda
: Kocsis Gerda
A marketingkommunikáció speciális módszerei a B2B piacon
: Fodor-Balatoni Réka
: Fodor-Balatoni Réka
Tartalommarketing a közösségi médiában a B2B piacon
: Nagy Bogáta Luca
: Nagy Bogáta Luca
A Blockchain technológia hatása az E-kereskedelemre, és annak jövője
: Lendvai Regő
: Lendvai Regő
A B2B marketing eszközök vizsgálata a Pannon Falap-Lemez Kft. vonatkozásában
: Búcs Lilla
: Búcs Lilla
A magyarországi társasjátékos piac marketing szemmel, fókuszban az influenszer- és tartalommarketing
: Magyarossy István
: Magyarossy István
Marketingkommunikációs tevékenység egy B2B nagykereskedelmi vállalat életében
: Péter Bianka Dominika
: Péter Bianka Dominika
Customer satisfaction with the B2B Philips Lighting electronic catalogue
: Németh Andrea
: Németh Andrea
Similar Items
-
A Koronavírus járvány hatása az elektronikus kereskedelemre Magyarországon, különös tekintettel a B2C szegmensre
: Kővágó Veronika -
A B2B és B2C marketing különbségei a közösségi médiában
: Rajki-Kulifai Laura Kíra -
Ticketing rendszer fejlesztése B2B/B2C webáruházak üzemeltetéshez
: Láng Benedek -
B2B és B2C marketing eszközök használata a Senio Kft. számára
: Nagy Gyula -
Nagyvállalati marketing-controlling rendszerek közötti eltérések a B2B és B2C szintjén
: Szabó Cintia