A vizuális közösségi média térnyerése, avagy az instagram jelensége
Elmentve itt :
Szerző: | Pusztai Katalin |
---|---|
További közreműködők: | Surányi Dr. András |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Instagram Mobil alkalmazás Vizuális közösségi média Marketingkommunikáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/4442 |
Hasonló tételek
A vizuális közösségi média hatása a fiatal nők testképére
: Józsa Flóra
: Józsa Flóra
A közösségi média térnyerése az online marketingkommunikációban
: Domján Zsófia
: Domján Zsófia
Instagram marketing és influencerek a közösségi médiában
: Brandlhofer Richárd
: Brandlhofer Richárd
A közösségi megosztás jelensége hazánkban
: Oláh Bettina
: Oláh Bettina
A közösségi média marketing, szerepe a fogyasztók döntéshozatalában, az influencer marketing térnyerése
: Balázs Réka
: Balázs Réka
A közösségi média új szerepe az e-kereskedelemben - A social commerce térnyerése
: Harkányi Brigitta
: Harkányi Brigitta
Social media psychology and its influence on Instagram users' travel inspiration
: Kovach Olga
: Kovach Olga
A közösségi gazdaság térnyerése, avagy a fogyasztói szokások átalakulása a közlekedés terén
: Vajda Péter
: Vajda Péter
Instagram az üzleti világban
: Ungvári Zsófia
: Ungvári Zsófia
Az Instagram globális térhódítása
: Daróczi Mercédesz
: Daróczi Mercédesz
Generációk a közösségi médiában - avagy az Y és a Z generáció női tagjainak Instagram használati szokásainak vizsgálata
: Pásztor Kitti Mónika
: Pásztor Kitti Mónika
Az Instagram lehetőségei a rendezvényszervezésben
: Mühl Klaudia
: Mühl Klaudia
A közösségi média szárnyakat ad, avagy a Red Bull közösségi média stratégiája
: Inhaizer Tamás Péter
: Inhaizer Tamás Péter
Body positivity az Instagram korában
: Torma Szabina
: Torma Szabina
Képes hirdetések vizuális és pszichológiai eszközei
: Fór Petra
: Fór Petra
Márkaépítés és vizuális kommunikáció, mint marketingeszköz
: Kazsoki Fanni Éva
: Kazsoki Fanni Éva
Hogyan változik az utazás hagyományos célja a közösségi média okozta FOMO-jelenség hatására a Z generációnál?
: Horváth Lili
: Horváth Lili
A Spotify térnyerése a freemium üzleti modell és a Spotify Wrapped közösségi média kampány segítségével
: Baranyák Tamás
: Baranyák Tamás
Videómarketing a közösségi oldalakon - A TikTok, a Facebook és az Instagram összevetésében
: Madar Fédra
: Madar Fédra
A vizuális megjelenés szerepe a digitális marketingben
: Fucskó Bence
: Fucskó Bence
A vizuális megjelenés fejlesztése az Üvegneked Kft.-nél
: Csizmadia László
: Csizmadia László
Az Instagram szerepe a vendéglátóhelyek marketingtevékenységében
: Molnár Lea
: Molnár Lea
Vizuális eszközök hasznossága a felsőoktatási intézmények kommunikációjában
: Budai János Kristóf
: Budai János Kristóf
A vizuális e-kereskedelem. A mesterséges intelligencia alapú vizuális keresés és a kiterjesztett valóság használata az online vásárlások során.
: Szepesi Nóra Zsuzsanna
: Szepesi Nóra Zsuzsanna
Instagram - Instant reklám és közösségépítés
: Csáki Gábor
: Csáki Gábor
A közösségi média hatása az önértékelésre és a mentális egészségre a nők és férfiak körében (avagy hogyan befolyásolja az Instagram és a TikTok használata a két nemet.)
: Danyi Zoé Mária
: Danyi Zoé Mária
Influencermarketing, avagy a közösségi média hatása a turizmusra
: Szabó Noémi
: Szabó Noémi
A Social Media és a digitalizáció hatására kialakult FOMO jelenség
: Fejszés Blanka
: Fejszés Blanka
Vállalatok vizuális arculati elemeinek hatása a vásárlási szokásokra
: Solymoss Júlia
: Solymoss Júlia
A Magyar Állami Operaház koncepcióváltásáról - vizuális arculatelemek kommunikációja
: Orbán Nóra
: Orbán Nóra
Az AI által készült vizuális tartalmak és fogyasztóik viszonya
: Szekeres Tamás
: Szekeres Tamás
A Bitcoin-jelenség
: Rotyik Szilvia
: Rotyik Szilvia
A gazdaságostól a prémiumig – avagy a saját márkák térnyerése
: Garancsi Tünde
: Garancsi Tünde
Termékattribútumok vizuális keresése szemkamerás kutatással ízesített sörök dobozain
: Pencz Helga
: Pencz Helga
Az Alibaba, mint jelenség
: Zsemlye Mónika
: Zsemlye Mónika
A social media és az influencer marketing térnyerése a pandémia idején
: Jász Jerne Sarolta
: Jász Jerne Sarolta
Influencer marketing, avagy a közösségi média hatása a turizmusra
: Vincze Dóra
: Vincze Dóra
A közösségi média használata másképp, avagy A fizetett hirdetések
: Kishonti Rebeka Anna
: Kishonti Rebeka Anna
A közösségi média marketing alapjai és alkalmazása Az Instagram szerepe a modern üzleti stratégiákban
: Berkes Adrienn Klaudia
: Berkes Adrienn Klaudia
Instagram as Millennials’ travel guide - To what extent does social media and influencers impact people’s holiday choices?
: Szentiványi Sára
: Szentiványi Sára
Hasonló tételek
-
A vizuális közösségi média hatása a fiatal nők testképére
: Józsa Flóra -
A közösségi média térnyerése az online marketingkommunikációban
: Domján Zsófia -
Instagram marketing és influencerek a közösségi médiában
: Brandlhofer Richárd -
A közösségi megosztás jelensége hazánkban
: Oláh Bettina -
A közösségi média marketing, szerepe a fogyasztók döntéshozatalában, az influencer marketing térnyerése
: Balázs Réka